جهش 88 درصدی درآمد‌های بیمه تعاون


شرکت بیمه تعاون در اولین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۱۶۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

جهش 88 درصدی درآمد‌های بیمه تعاون

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه تعاون با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۱۹۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، نشان داد که در همین ابتدای سال روند خود را پر قدرت آغاز کرده و نویدبخش روز‌های روشنی برای سهام‌داران خود است.

جهش 88 درصدی درآمد‌های بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون در اولین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۱۶۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در فرور‌دین‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افزایش ۸۸ درصدی را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد.

جهش 88 درصدی درآمد‌های بیمه تعاون

"وتعاون" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در فروردین‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۷۹ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۸ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "وتعاون" در این دوره در بخش «مسئولیت» با مبلغ ۲۶ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۶ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

جهش 88 درصدی درآمد‌های بیمه تعاون

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه تعاون در فروردین‌ماه سال جاری حدود ۷۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، میزان خسارت پرداختی ۱۱ میلیارد تومان افزایش داشته است. "وتعاون" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان بوده است که سهم ۳۱ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه تعاون ایران در پایان فروردین‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۹۳ میلیاردتومانی برسد.

جهش 88 درصدی درآمد‌های بیمه تعاون

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!