محسن رضایی: نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر نیروهای انقلاب هستیم


محسن رضایی: نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر نیروهای انقلاب هستیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم ارتقای کارآمدی و عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب برای عبور از مشکلات اقتصادی گفت: نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

محسن رضایی: نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر نیروهای انقلاب هستیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح امروز شورای مرکزی شورای وحدت با دعوت از محسن رضایی و به ریاست حجت الاسلام پور محمدی تشکیل جلسه داد.


در این جلسه باهنر و بادامچیان و متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.


محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.


وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.


رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانیت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سیاسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سیاسی باید به عقلانیت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم./ فارس



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟