آنچلوتی: منتظر یک شب رویایی در برنابئو باشید


آنچلوتی: منتظر یک شب رویایی در برنابئو باشید

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: ما اعتماد به نفس بالایی داریم چون رئال مادرید هستم و ما این تیم بزرگ را داریم. فردا در برنابئو منتظر یک شب رویایی دیگر باشید.

آنچلوتی: منتظر یک شب رویایی در برنابئو باشید

به گزارش راهبرد معاصر؛ کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بایرن‌مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: کار برای صعود تمام نشده است. تیم ما باید در بهترین حالت در بازی فردا حضور پیدا کند تا بتوانیم جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

وی افزود: باید با تلاش زیاد بهترین نتیجه را کسب کنیم. بسیار هیجان‌زده هستیم که در نیمه نهایی حضور داریم و این یک فرصت عالی برای رسیدن به فینال است. مشکلات بسیار زیاد است، ولی ما در شرایط خوبی هستیم و انگیزه زیادی داریم.

آنچلوتی درباره رویارویی با رقیبی مانند بایرن مونیخ اضافه کرد: رئال و بایرن خیلی شبیه به هم هستند؛ آن‌ها تاریخچه‌ای عالی و موفقیت‌های زیادی در لیگ قهرمانان دارند. ما باید به رقیب احترام بگذاریم زیرا آنها در بازی رفت خیلی خوب و بهتر از ما کار کردند. فردا در برنابئو منتظر یک شب رویایی دیگر باشید.

وقتی از آنچلوتی پرسیده شد که آیا کهکشانی‌ها پس از قهرمانی در لالیگا انگیزه و خوش‌بینی بیشتری دارند؟ پاسخ داد: بسیار هیجان‌زده هستیم. فردا باید یک شب جادویی دیگر برای ما باشد، اما خوش‌بینی محض وجود ندارد. ما به خوبی از دشواری این بازی آگاه هستیم.

یکی از بزرگترین سوالاتی که در ذهن هواداران برای بازی فردا وجود داشت این بود که بعد از بازگشت تیبو کورتوا به میادین آخر هفته، چه کسی درون دروازه رئال مادرید خواهد بود؟ آنچلوتی در رابطه اظهار داشت: اگر امشب نظرم را تغییر ندهم، لونین بازی می‌کند. برنامه برای بازیکنی مثل کورتوا که پس از چنین مصدومیت بزرگی برمی‌گردد، به دلیل یک بازی برابر کادیز تغییر نمی‌کند. تیبو شنبه بازی کرد چون در شرایط خوبی بود و حالا باید زمان بگذرد تا به بهترین فرمش برسد.

وی در رابطه با اینکه چه چیزی انگیزه‌اش را بالا نگه می‌دارد، گفت: چنین بازی‌هایی ارزش زیادی دارد. با تمام اشتیاق به فردا نگاه می‌کنم و این یک انگیزه بسیار عالی است. قبل از شروع بازی، کمی نگران و عصبی هستم اما آماده شدن برای نیمه نهایی تماشایی است. اینگونه بازی‌ها به شما انگیزه زیادی می‌دهند.

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل اینکه بازی برگشت در مادرید برگزار می‌شود، آنها اعتماد به نفس بیشتری دارند؟ گفت: بله. اعتماد به نفس بالایی داریم چون ما رئال مادرید هستم و این تیم بزرگ را داریم. من به هواداران هم اطمینان دارم که به ما کمک خواهند کرد. فکر می‌کنم در طرف خوب تاریخ هستیم، اما توخل نیز فکر می‌کند بایرن طرف درست است.

وی در رابطه با اینکه فلسفه فوتبالی او چیست؟ افزود: معتقدم که مربی باید خود را با ویژگی‌های بازیکنان خود تطبیق دهد.

دیدار برگشت تیم های رئال مادرید و بایرن‌مونیخ فرداشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سوپرگل طارمی به بارسا که مردود اعلام شد! +فیلم