جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد


جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای ادعا کرد: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است.

«جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز سه شنبه در مصاحبه‌ای ادعا کرد: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است؛ البته واشنگتن همچنان با تهاجم تمام عیار مخالف است.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با طرح ادعایی عوام فریبانه ادامه داد: ما در تلاشیم تا از انتقال بدون مانع کمک‌های بشردوستانه به غزه اطمینان حاصل کنیم.

این مقام کاخ سفید افزود: مذاکرات بار دیگر در قاهره آغاز خواهد شد و دو طرف باید اختلافات باقیمانده بین خود را کاهش دهند. نسبت به توانایی برای حل اختلافات میان حماس و اسرائیل در دور کنونی مذاکرات در مصر خوشبین هستم. دلیل اینکه من به احتمال کاهش اختلاف بین دو طرف خوشبین هستم این است که برگه مذاکرات اکنون در آنجا وجود دارد.

جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد

وی اضافه کرد: ما امیدواریم که به زودی توافقی حاصل شود. نمی‌توانم چارچوب زمانی دستیابی به توافق نهایی را پیش بینی کنم، اما امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

«جان کربی» گفت: دیدگاه ما درباره غزه ثابت است و از عملیات نظامی بزرگ در غزه حمایت نمی‌کنیم؛ اوضاع را هم از نزدیک زیر نظر داریم. ما معتقدیم که متن اصلاح شده توافق نشان می‌دهد که شکاف‌های باقیمانده قطعا می‌توانند پر شوند.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا افزود: ما می‌خواهیم گذرگاه‌های رفح و کرم شالوم را اسرع وقت بازگشایی شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟