کاهش ارزش پول رژیم صهیونیستی با آغاز حمله به رفح


کاهش ارزش پول رژیم صهیونیستی با آغاز حمله به رفح

ارزش پول رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه کاهش یافت.

همزمان با آغاز حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شرق شهر رفح ، ارزش (شیکل) پول این رژیم در مقابل دلار آمریکا ۱.۳ درصد کاهش یافت و به ۳.۷۵ شکل مقابل هر دلار رسید.

این درحالی است که در پایان هفته گذشته با افزایش احتمال دستیابی این رژیم و مقاومت فلسطین به توافق آتش بس در نوار غزه، نرخ برابری شیکل مقابل دلار رو به بهبود بود.

با انتشار اخبار مثبت درباره احتمال برقراری آتش بس، در روزهای پایانی هفته گذشته ارزش شِکِل مقابل دلار به ۳.۷ شیکل مقابل هر دلار آمریکا رسیده بود.

در ساعت های گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از شهروندان فلسطینی ساکن رفح و آوارگان موجود در این شهر خواسته بود که مناطق شرقی آن را تخلیه کنند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه اقدام به بمباران شدید مناطق شرقی شهر رفح کردند و این بمباران از بامداد سه شنبه به اوج خود رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه از اشغال بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر خبر داد.

کاهش ارزش پول رژیم صهیونیستی با آغاز حمله به رفح

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بخش فلسطینی گذرگاه رفح به اشغال ارتش این رژیم درآمده است.

این سخنگو افزود: که نظامیان تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی بخش فلسطینی گذرگاه رفح را تصرف کردند.

جنبش حماس دیروز دوشنبه در بیانیه ای تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است.

این جنبش تأکید کرد که حمله به رفح هرگز برای ارتش رژیم صهیونیستی تفریحی نخواهد بود و مقاومت قهرمان فلسطین از جمله گردان‌های عزالدین القسام آماده دفاع از ملت، نابودی دشمن و به شکست کشاندن طرح ها و اهداف آن است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...