پروژه «تار» در روستاهای کشور اجرا می‌شود| گسترش شبکه خدمات‌دهی


پروژه «تار» در روستاهای کشور اجرا می‌شود| گسترش شبکه خدمات‌دهی

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به عملیات توسعه فیبر نوری روستایی «تار» اشاره کرد و گفت: گسترش شبکه خدمات‌دهی نیازمند برقراری ارتباطات جدید و متناسب است.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)مجید سلطانی شامگاه سه شنبه در نشست تخصصی «نجما» که با هدف ارزیابی وضعیت ارتباطی استان و همچنین بررسی وضعیت توسعه‌ای پروژه نجما در محل شرکت مخابرات زنجان برگزار شد،گفت: زمان در اجرای پروژه نجما بسیار مهم است و باید برای تکمیل زیرساخت های این طرح خیلی سریع اقدام شود.

وی با بیان اینکه«نجما» یا نهضت جهادی توسعه فیبر نوری با جدیت در حال اجرا است، اظهار کرد: توسعه زیرساخت آن در رشد اقتصادی مناطق مختلف اثرگذار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به همه محدودیت‌هایی که در دسترسی به منابع وجود دارد در بخش توسعه پروژه فیبر نوری «نجما» پیشرفت خوبی در استان زنجان انجام شده است.

سلطانی تاکید کرد: در بخش دایری اف تی تی اچ نیز با توجه به برنامه‌ها و زمان پیش‌بینی شده به‌صورت جهادی اقدامات اساسی انجام خواهد شد.

وی به عملیات توسعه فیبر نوری روستایی «تار» اشاره کرد و بیان داشت: گسترش شبکه خدمات‌دهی نیازمند برقراری ارتباطات جدید و متناسب است که با اجرای پروژه تار در روستاها، خدمات ارتباطی و زیرساخت‌های شبکه اطلاعات توسعه می یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: در اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این امر استفاده و سرویس‌های جدیدی را برای بهره مندی و رفاه بیشتر مردم ایجاد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محل دقیق سقوط هلیکوپتر رییس جمهور شناسایی شد / فرمانده سپاه آذربایجان شرقی اعلام کرد