ادعای آمریکا درخصوص توقف ارسال بمب به رژیم صهیونیستی


ادعای آمریکا درخصوص توقف ارسال بمب به رژیم صهیونیستی

منابع آمریکایی ادعا کردند واشنگتن به دلیل ترس از وضعیت رفح، ارسال محموله بمب به رژیم صهیونیستی را متوقف کرده است.

ادعای آمریکا درخصوص توقف ارسال بمب به رژیم صهیونیستی

به گزارش راهبرد معاصر، یک مقام آمریکایی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته ارسال یک محموله بمب به رژیم صهیونیستی را به دلیل عدم توجه کابینه صهیونیستی به نگرانی‌های واشنگتن در رابطه با طرح‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح واقع در جنوب غزه، متوقف کرد.

براساس گزارش القدس العربی، یک مقام ارشد در دولت جو بایدن که خواست نامش فاش نشود، گفت: هفته گذشته، ما ارسال یک محموله سلاح متشکل از ۱۸۰۰ بمب، هر کدام به وزن ۲۰۰۰ پوند (۹۰۷ کیلوگرم) و ۱۷۰۰ بمب، هر یک به وزن ۵۰۰ پوند (۲۲۶ کیلوگرم) را متوقف کردیم.

این ادعا درحالی است که رژیم صهیونیستی همچنان هیچ واکنشی نسبت به آن نداشته است و از روز گذشته شدت حملات خود را به رفح افزایش داد و از طریق زمین و هوا این شهر را که مملو از آوارگان است را بمباران کرد.

حمله رژیم صهیونیستی به رفح درحالی اتفاق می‌افتد که سازمان‌های بین‌المللی بخصوص سازمان ملل اعلام کردند این حمله باعث می‌شود حمام خون در غزه راه بیافتد. با وجود اینکه صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند حماس مانع آتش‌بس است، اما با وجود موافقت حماس با ابتکار مصر برای توقف جنگ، صهیونیست‌ها نه تنها شرایط این ابتکار را قبول نکردند بلکه با افزایش حملات به رفح، مانع از به ثمر رسیدن مذاکرات شدند./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...