سوریه: کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه یادآور اعمال فاشیستی نازی‌هاست


سوریه: کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه یادآور اعمال فاشیستی نازی‌هاست

دولت سوریه در واکنش به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه اعلام کرد گور‌های دسته جمعی که «اسرائیل» هزاران فلسطینی را در آن دفن کرده است، تنها یادآور اعمال فاشیستی نازی هاست.

سوریه: کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه یادآور اعمال فاشیستی نازی‌هاست

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت خارجه سوریه با اشاره به کشف گور‌های دسته جمعی در غزه اعلام کرد گور‌های دسته جمعی که «اسرائیل» هزاران فلسطینی را در آن دفن کرد، تنها یادآور اعمال فاشیستی نازی هاست و تل آویو نظام بهداشتی را در غزه شهید شده به کلی نابود کرد.

به گزارش سانا، وزارتخانه یاد شده افزود: حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب قطاع غزه ادامه سیاست کشتار جمعی است که کابینه تروریست صهیونیستی دنبال می‌کند.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد در طول بیش از ۶ ماه از جنگ غزه، بخشی از این باریکه با استفاده از محموله‌های اسلحه که به صورت سخاوتمندانه توسط ایالات متحده و متحدان غربی‌اش تحویل «اسرائیل» شد، نابود شده است.

دولت سوریه تأکید کرد همچنان پشت مردم فلسطین که با ایستادگی خود صفحاتی از عزت و شکوه و پایداری را نوشته‌اند، قرار دارد و از ملت‌های جهان که هنوز به حقوق بین‌المللی و حقوق بشر و حقوق بین‌المللی انسانی ایمان دارند، می‌خواهد که کشتار‌هایی را که فاشیست‌های صهیونیستی علیه مردم فلسطین و انسانیت مرتکب می‌شوند، متوقف کنند. / ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رهبر ایران در دیدار با اسد:ایران و سوریه ارکان محورمقاومت هستند