کمیته امداد به این خانواده ها خانه داد!


کمیته امداد به این خانواده ها خانه داد!

به گزارش رکنا از خوزستان، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) حمیدیه گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، ۷ باب منزل ویژه مددجویان زیر پوشش این نهاد که بامشارکت سپاه پاسداران...

به گزارش رکنا از خوزستان، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) حمیدیه گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، ۷ باب منزل ویژه مددجویان زیر پوشش این نهاد که بامشارکت سپاه پاسداران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده اند، به بهره برداری رسیدند و تحویل خانواده‌های زیر پوشش شدند.

آقای مرمزی مساحت هر واحد مسکونی ۱۲۰ متر مربع و در مجموع دارای ۸۴۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال ساخته شدند.

وی ادامه داد: تامین مسکن، جهیزیه، بسته‌های آموزشی و غذایی، پوشاک، اشغالزایی، لوازم خانگی و در نهایت خودکفایی و توانمندسازی مددجویان، دغدغه و رسالت کمیته امداد امام خمینی(ره) است و برای رسیدن به اهداف نیازمند همکاری و حمایت خیران و نیکوکاران هستیم.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین لفته پور، نماینده ولی فقیه در حمیدیه، آقای عمیدزاده، فرماندار شهرستان، سرهنگ حیاوی فرمانده ناحیه امام رضا (ع) و سایر مسئولان اداره‌ها حضور داشتند.


کمیته امداد به این خانواده ها خانه داد!


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ناشتا شیر نخورید ؛ 7 خطر بالقوه نوشیدن شیر گاو با معده خالی