وزیر فرهنگ: یمن تمام معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخته است


وزیر فرهنگ: یمن تمام معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخته است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که یمن از حوزه‌های فرهنگی زیبا و عریض جهان اسلام است، گفت: یمن عزیز امروز درس مقاومت و جهاد را به تمام مسلمانان عالم، آزادگان و مستضعفان به شکل عینی داده است، آنچه امروز با جهاد مردم صبور و شجاع یمن در حال وقوع است تمام معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخته است.

وزیر فرهنگ: یمن تمام معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخته است

به گزارش ایران اکونومیست، محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در آیین گشایش غرفه میهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: بخش بین الملل نمایشگاه در حالی افتتاح می شود که بیش از ۷ ماه اتفاق بزرگ طوفان الاقصی و شکست هیمنه پوشالی و دروغین رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: اساسا هیچ موقعیت فرهنگی امروز در جهان اسلام نباید اتفاق بیفتد مگر این که به یاد این حماسه بزرگ باشد و با همین رویکرد بهترین مهمان ویژه ما در بخش بین‌الملل نمایشگاه باید از پیشقراولان جهاد و شهادت و مبارزه انتخاب می‌شد که به همین منظور یمن انتخاب شد.

اسماعیلی گفت: یمن عزیز امروز درس مقاومت و جهاد را به تمام مسلمانان عالم، آزادگان و مستضعفان به شکل عینی داده است. آنچه امروز با جهاد مردم صبور و شجاع یمن در حال وقوع است تمام معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخته است.

وی افزود: هفته پیش در اجلاس جهانی گفت و گوی فرهنگ ها به این نکته اشاره کردم که مگر امکان دارد اتفاقی رخ دهد اما به مساله فلسطین بی‌تفاوت باشیم.

ادامه دارد...



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...