خودرو چینی رکورد 25 ساله سرعت تست گوزن زانتیا را شکست + عکس


خودرو چینی رکورد 25 ساله سرعت تست گوزن زانتیا را شکست + عکس
ماه گذشته IM L6 در آزمونی که تست گوزن (moose test) نامیده می‌شود، بدون راننده با سرعت 71 کیلومتر بر ساعت عمل کرد. از نظر فنی این یک شکست بود زیرا سرعت قبولی 72 کیلومتر بر ساعت است و خودرو باید کاملا بارگیری شده باشد - خودرو در...

ماه گذشته IM L6 در آزمونی که تست گوزن (moose test) نامیده می‌شود، بدون راننده با سرعت 71 کیلومتر بر ساعت عمل کرد. از نظر فنی این یک شکست بود زیرا سرعت قبولی 72 کیلومتر بر ساعت است و خودرو باید کاملا بارگیری شده باشد - خودرو در این آزمون خالی بود. سرعت واقعی در رویداد رونمایی خودرو در 13 می فاش خواهد شد، اما پوستر تیزر به ما می‌گوید که آن بیش از 85 کیلومتر بر ساعت بوده و این رکورد در 22 آوریل ثبت شده است.

رکورد قبلی از سال 1999 متعلق به هیچ کس جز سیتروئن زانتیا آکتیوا V6 بود. سرعت 85 کیلومتر بر ساعت (53 مایل بر ساعت) آن نتوانسته بود توسط خودروهای اسپرت پورشه و مک‌لارن شکسته شود. عجیب آنکه SAIC تأکید نمی‌کند که L6 رکورد سیتروئن را شکسته است!

خودرو چینی رکورد 25 ساله سرعت تست گوزن زانتیا را شکست + عکسIM L6

همانند سیتروئن، کلید نتیجه برای IM نیز تنظیمات و پلتفرم خودرو است که آن را از یک خودروی معمولی متمایز می‌کند. در مورد خودرو L6، آنچه شرکت IM "شاسی دیجیتال افعی" می‌نامد، مدیریت همکارانه حرکت خودرو در سه محور - محور سوم عمودی - به همراه شش درجه آزادی برای حرکت کل خودرو را فراهم می‌کند. ادعا می‌شود زمان واکنش آن 30٪ سریعتر از ESP سنتی است و یک مداخله تنها 0.3 ثانیه طول می‌کشد.

توانایی اجتناب از موانع شدید از طریق یک استراتژی مداخله دوگانه فرمان چرخ‌های عقب L6 و تنظیم گشتاور طولی افزایش می‌یابد. این به کنترل تکان‌های دم خودرو کمک می‌کند و محدودیت‌های خودرو را 5 تا 8 کیلومتر بر ساعت افزایش می‌دهد که واضح است در شکستن رکورد تست گوزن کمک کرده است.

IM ادعا می‌کند که شاسی L6 تنها سیستم فرمان چهارچرخ هوشمند در رده خود است و مدعی است که نه تنها عملکرد فرمان کل خودرو را بسیار پایدار می‌کند، بلکه پایداری رانندگی را نیز در صورت بروز شرایط اضطراری به شدت بهبود می‌بخشد.

خودرو چینی رکورد 25 ساله سرعت تست گوزن زانتیا را شکست + عکسپوستر تیزر برای IM L6 که رکورد تست گوزن را با سرعتی بیش از 85 کیلومتر بر ساعت شکسته است

ویژگی‌های شاسی هوشمند شامل یک سیستم کنترل ارتعاش الکترونیکی است که زمان تنظیم آن 10 میلی‌ثانیه در پاسخ به اطلاعات سطح جاده دریافت شده است. علاوه بر این، L6 دارای تعلیق دوبلویشبون آلومینیومی سبک در جلو و تعلیق پنج لینک عملکردی در عقب است و این خودرو بر روی لاستیک‌های با عملکرد بالا حرکت می‌کند.

پیش‌فروش IM L6 ماه گذشته آغاز شد و سه مدل با قیمت بین 230،000 تا 330،000 یوان (31،850 تا 45،700 دلار آمریکا) به فروش می‌رسند. گران‌ترین مدل‌ این خودرو دارای باتری 130 کیلووات ساعتی Lightyear است که IM ادعا می‌کند اولین باتری نیم‌جامد تولید انبوه در جهان است که به خودرو برد بیش از 1000 کیلومتر CLTC می‌دهد. در عرض 23 ساعت از آغاز پیش‌فروش ماه گذشته، L6 بیش از 10،000 سفارش دریافت کرد. جزئیات بیشتری در رویداد رونمایی در 13 می اعلام خواهد شد و تحویل‌ها باید تا پایان این ماه آغاز شود.


گالری تصاویر


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته