مرگ وحشتناک راکب 20 ساله موتور سیکلت!/ در اصفهان اتفاق افتاد!


مرگ وحشتناک راکب 20 ساله موتور سیکلت!/ در اصفهان اتفاق افتاد!
به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: روز گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف منجر به فوت واقع در خیابان قائمیه اصفهان، بلافاصله ماموران این پلیس به...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: روز گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف منجر به فوت واقع در خیابان قائمیه اصفهان، بلافاصله ماموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد یک دستگاه موتور سیکلت با 2 نفر راکب و ترک نشین حین حرکت، با عقب یک دستگاه کامیونت که کنار خیابان متوقف بوده برخورد و متأسفانه در این سانحه راکب 20 ساله موتور سیکلت فوت و ترک نشین آن مصدوم که توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل می شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان نداشتن کلاه ایمنی، بی احتیاطی و عدم توجه به جلو توسط راکب موتور سیکلت را عامل این سانحه ناگوار اعلام و خاطر نشان کرد: از موتور سواران درخواست داریم توجه بیشتری به توصیه های پلیس و رعایت نکات ایمنی داشته و با استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات از بروز چنین حوادثی پیشگیری کنند.

اصفهان/ بهمن راعی


مرگ وحشتناک راکب 20 ساله موتور سیکلت!/ در اصفهان اتفاق افتاد!
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته