510 بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان تهران انجام شد


510 بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان تهران انجام شد

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اینکه ۵۱۰ بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان تهران از ابتدای امسال انجام شد، گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش استفاده از تجهیزات بازی، طرح نظارت بر استاندارد تجهیزات و مراکز بازی، در استان تهران با شدت بیشتری اجرا و پیگیری می‌شود.

510 بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان تهران انجام شد

به گزارش ایران اکونومیست از اداره استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون، بیش از ۵۱۰ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی استان تهران توسط شرکت‌های بازرسی ذیصلاح و همچنین بازدیدهای نظارتی و سرزده کارشناسان این اداره‌کل از مراکز تفریحی و شهربازی‌های استان تهران انجام شده است.

مدیرکل اداره استاندارد استان تهران ادامه داد: در جریان این بازرسی‌ها، تعداد ۷ شهربازی با بیش از ۴۰ تجهیز به دلیل نداشتن مجوز استاندارد معتبر پلمب شد.

وی گفت: تجهیزات بازی منصوب در مراکز تفریحی و شهربازی‌ها در بازرسی‌های سالیانه و همچنین بازرسی‌های مراقبتی به صورت فصلی توسط شرکت‌های بازرسی دارای گواهی تائید صلاحیت، مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرند.

طاهری تاکید کرد: برای تمامی تجهیزات استاندارد و منطبق با الزامات فنی، گواهینامه تاییدیه استاندارد صادر می‌شود که باید در کنار دستگاه و در معرض دید شهروندان نصب شود.

مدیرکل اداره استاندارد استان تهران به شهروندان نیز توصیه کرد: قبل از استفاده از تجهیزات بازی از استاندارد و ایمن بودن آنها اطمینان حاصل نمایند و در صورت عدم نصب گواهینامه استاندارد تجهیز بازی در کنار آن، از اپراتور دستگاه تقاضای ارائه تائیدیه استاندارد کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رئیسی در49 سفر استانی، چقدر بودجه اختصاص داد؟