مدیریت بحران: بازگشت باد و باران به پایتخت/ اتراق کنار رودها ممنوع


مدیریت بحران: بازگشت باد و باران به پایتخت/ اتراق کنار رودها ممنوع

ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی از بازگشت باد و باران به پایتخت خبر داد و گفت: مردم از فردا تا پایان هفته ضمن عدم صعود به ارتفاعات، کنار رود‌ها اتراق نکنند. حامد یزدی مهر، روز شنبه از صدور هشدار زرد...

مدیریت بحران: بازگشت باد و باران به پایتخت/ اتراق کنار رودها ممنوع

ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی از بازگشت باد و باران به پایتخت خبر داد و گفت: مردم از فردا تا پایان هفته ضمن عدم صعود به ارتفاعات، کنار رود‌ها اتراق نکنند.

حامد یزدی مهر، روز شنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید از فردا یکشنبه ۲۳ تا روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه فعالیت متناوب سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از ظهر فردا آغاز و تا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد، گفت: بر اساس هشدار هواشناسی، مناطق شمالی و غربی به ویژه ارتفاعات استان تهران، مناطق اثر این سامانه خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص تردد خودرو‌ها بویژه در مسیر‌های کوهستانی هشدار داد و اضافه کرد: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات بالادست خودداری کنند و مردم نیز از توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند.

وی در خصوص پاکسازی دهانه پل‌ها و لایروبی کانال‌ها و نهر‌ها در مناطق شهری نیز هشدار داد.

یزدی مهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید تا خیلی شدید از ظهر یک شنبه تا پایان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه نیز تاکید کرد: این مخاطره در همه مناطق استان به ویژه نیمه جنوبی و غربی و ارتفاعات استان مورد انتظار است و در این خصوص احتمال کاهش کیفیت هوا و خطر شکستن درختان کهنسال و آسیب به نهال‌ها وجود دارد و توصیه اکید مدیریت بحران اتخاذ تمهیدات لازم در این زمینه است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در رابطه با احتیاط در فعالیت‌های عمرانی و عدم تردد در کنار سازه‌های نیمه کاره نیز هشدار داد و افزود: ذینفعان از استحکام سازه‌های موقت و سست، مانند داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی مطمئن شده و افراد از پرواز گلایدر و هواپیما‌های سبک بپرهیزند.

لینک کوتاه کپی لینک


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

4500000 تماس مردمی با مرکز 110 پلیس در سال جاری عملیاتی شد