چرا حشاشین از سکوهای داخلی حذف شد؟


چرا حشاشین از سکوهای داخلی حذف شد؟

به گزارش رکنا :عبدالعلی‌زاده: به‌طور منطقی مصری‌ها باید حامی جریان اسماعیلی باشند. چون به لحاظ تمدنی اسماعیلیان داعیان یا مبلغان جریان فاطمیون هستند. انتظار ما هم پیش از دیدن سریال همین بود...

به گزارش رکنا :عبدالعلی‌زاده: به‌طور منطقی مصری‌ها باید حامی جریان اسماعیلی باشند. چون به لحاظ تمدنی اسماعیلیان داعیان یا مبلغان جریان فاطمیون هستند. انتظار ما هم پیش از دیدن سریال همین بود اما درواقع دشمن انگار از مسیر مصری‌ها روایتی صهیونیستی از تاریخ اسماعیلیه روایت کرده است. ازجمله این‌که شما در ابتدای سریال می‌بینید که حسن صباح خودش را کاملا در اختیار شیطان قرار می‌دهد.

افراسیابی: نشانه‌گذاری‌هایی در سریال شده بود که درحقیقت حسن صباح و فرقه اسماعیلیه را با امروز ایران شباهت‌سازی می‌کرد و بعد نسبت‌های دروغ و خلاف واقع به اسماعیلیه و حسن صباح داده بود تا چهره ایران و ایرانیان را در جهان تحریف کند.

اگر آن نشانه‌گذاری‌ها نبود، چه‌بسا ما ورود پیدا نمی‌کردیم. حالا بیایید وضعیت خودمان را با سال‌های قبل مقایسه کنید. سال گذشته همین ایام درباره یک سریال بدون مجوز تولید داخل صحبت می‌کردیم اما امروز، هیچ سریال بدون مجوز داخلی نداریم.

درباره سریال حشاشین و یک تولید خارجی داریم صحبت میکنم که الان با ابلاغ ساترا از تمام سکوهای داخلی ناشر محور و کاربر محور حذف شده است و این به معنای ارتقاء وضعیت تنظیمگری شبکه نمایش خانگی در کشور است.


چرا حشاشین از سکوهای داخلی حذف شد؟

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیدار پوتین و قدیروف در کرملین/ اعلام آمادگی رهبر چچن برای اعزام نیرو به اوکراین