راز چهره جوان ان هتوی در 41 سالگی چیست؟


راز چهره جوان  ان هتوی  در 41 سالگی چیست؟

چهره جوان و بدون چین و چروک ان هتوی در جدیدترین فیلمش به یک جنجال اینترنتی تبدیل شده است!

وقت صبح-ان هتوی، خانم بازیگر 41 ساله، با چهره جوانش در فیلم جدید «ایده تو» طرفداران را حسابی شوکه کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، چهره جوان و شاداب ان هتوی در فیلم جدید «ایده تو» به یک بحث جنجالی در فضای مجازی تبدیل شده است. بسیاری از طرفداران خواهان راز جوانی این خانم بازیگر هستند.

ان هتوی به عنوان یکی از بازیگران مشهور و کهنه کار هالیوود قطعا به بهترین متخصصان پوست و آرایش دسترسی دارد. با این حال او با بالا رفتن سنش تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کرده است تا از خود مراقبت کند.

ان نوشیدنی‌های الکی نمی‌خورد!

این ستاره در مصاحبه‌ای جدید گفت: «در سی سالگی مجبور شدم این نوشیدنی‌ها را کنار بگذارم. نمی‌توانستم سبک زندگی سالمی داشته باشم.

این تصمیمی بود که ان هتوی برای سلامتی خود و فرزندان هشت و چهار ساله خود گرفت.

او تغذیه سالم را جدی می‌گیرد!

ان هتوی درباره تغذیه خود گفت: «در 40 سالگی متوجه شدم نیاز به یک رژیم غذایی متفاوت برای حمایت از بدنم دارم. دوست دارم به 25 سالگی برگردم و به خود جوانم بگویم نیازی نیست رژیم‌های سخت و آسیب زننده داشته باشد.»

روتین منظم مراقبت از پوست!

متخصص پوست و زیبایی این خانم بازیگر فاش کرده است که ان هتوی از یک روتین پوستی مرتب و حرفه‌ای استفاده می‌کند و ضدد آفتاب و ماسک صورت‌های آبرسان از ملزومات روزانه این روتین پوستی هستند.

محصولات مراقبت از پوست لوکس

ان هتوی از سال 2001 یکی از سفیران تبلیغات برند مراقبت پوست «شیسیدو» است. پس جای تعجب نیس که این خانم بازیگر بیش از 20 سال است که با محصولات با کیفیت از پوستش مراقبت می‌کند.

خانم بازیگر در صفحه اینستاگرام خود به طرفداران پیشنهاد کرد یک روتین مراقبت پوست مناسب نیازهای پوستشان در هر سنی که هستند پیدا کنند و این روتین را هر چند سال با توجه به نیازهای متفاوت پوست تغییر دهند.

آرایش فوق‌العاده آخرین راز ان هتوی است!

ان هتوی بیش از بیست سال است که در مرکز توجه و بازیگری موفق است. او همیشه از سروم‌های پوست و لواز آرایشی با کیفیت استفاده می‌کند. ان هتوی همچنین یک تیم آرایشی متخصص دارد و ظاهر جوانش را تا حدی به کمک این افراد متخصص و لوازم آرایشی لوکس بدست می‌آورد.

منبع: www.hellomagazine.com


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ از دیدن چهره دختر مو طلایی هومن سیدی شوکه می شوید!