"آنجلینا جولی" مادری مکار و دروغگو است!


نگهبان سابق برد پیت مدعی شده است آنجلینا جولی فرزندانشان را به دوری از آقای بازیگر تشویق می‌کند!

وقت صبح-با ارائه مدارکی جدید به نظر می‌رسد دادگاه حضانت فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت بار دیگر آغاز خواهد شد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، وکلای برد پیت به تازگی اسنادی را به دادگاه ارائه کردند و مدعی شدند که یک نگهبان سابق متوجه شده است که جولی سعی کرده روابط برد پیت با فرزندانشان را خراب کند.

تونی وب نام این نگهبان است که در اسناد جدید مدعی شده جولی به فرزندانش دستور می‌داد در طول ملاقات‌های حضانت با پدرشان صحبت نکنند.

این اسناد همچنین ادعا می‌کنند که جولی با استفاده از توافق‌نامه‌های عدم افشا حقایق (NDA) تلاش کرده است تا نگهبانان و محافظان امنیتی را به سکوت تهدید کند.

وب ادعا کرده است جولی از او و پیمانکارانش خواسته است که این توافق‌نامه‌ را درباره جزئیات مختلف شخصی و حرفه‌ای زندگی او و خانواده‌اش امضا کنند.

پس از طلاق این زوج و درگیریشان بر سر حضانت شش فرزندشان، اسناد ادعا می‌کنند که وب تلفن‌های متعددی از نماینده جولی دریافت کرده است. ایت تماس‌ها به او و کارکنانش یادآوری کردند که از نظر قانونی حق شهادت دادن بر علیه جولی در دادگاه را ندارند!

وب اظهار می دارد که او این پیام را به پیمانکاران خود منتقل کرده است و هر دو پیمانکار تأیید کردند که قصد داشتند در صورت احضار به دادگاه بر علیه جولی شهادت بدهند.

منبع: www.etonline.com

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته