شجاعی: مقابل پرسپولیس حق‌مان شکست نبود


شجاعی: مقابل پرسپولیس حق‌مان شکست نبود

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: برابر پرسپولیس حق‌‌مان شکست نبود و می‌توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.

شجاعی: مقابل پرسپولیس حق‌مان شکست نبود

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود شجاعی در نشست خبری بعد از شکست 2 بر صفر هوادار مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، گفت: طبیعتا خوشحال نیستیم و خستگی روی تن‌مان باقی ماند. کارهایی که در زمان کوتاه روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس انجام داده بودیم عملی شد و خوب کار کردیم. دقایقی از بازی از دست‌مان دَر می‌رفت و طبیعی بود که پرسپولیس فشار وارد کند. حق‌‌مان شکست نبود و می‌توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم. عدم خودباوری نمود پیدا کرد و امیدوارم در بازی‌های بعدی برنده باشیم. این وظیفه من و همکارانم است که به بازیکنان خودباوری بدهیم.

وی در مورد تعریف و تمجید اوسمار ویرا از سبک بازی هوادار عنوان کرد: ایشان لطف دارند. من از بابت نتیجه حرف زدم و از سبک بازی راضی بودم. یکسری کاستی‌ها و ایرادها داریم که می‌توانیم برطرف کنیم. این ایرادها باعث اختلاف نتیجه می‌شود. به نسبت کارهایی که انجام داده‌ایم، راضی هستم. فقط جزئیات مثل اعتماد به نفس، رعایت نکات فنی و ... است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند.

سرمربی هوادار در خصوص موقعیت‌های زیادی که به پرسپولیس داده شد، گفت: در این سبکی که بازی می‌کنیم، ایرادات طبیعی است. اگر زمان بیشتری باشد و بتوانیم وقت بیشتری بگذاریم این ایرادها برطرف می‌شود. این سبک بازی‌ها این ریسک‌ها را هم دارد. بازیکنان به نحو احسن کارشان را انجام دادند. در همه جای دنیا همین است و تیم‌هایی که این سبکی بازی می‌کنند، باز می‌شوند و همانقدر که موقعیت دادیم، فرصت هم داشتیم.

شجاعی در رابطه با مصدومیت علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیمش گفت: حقیقی تا زمانی که در بازی بود، عالی بازی کرد و از او تشکر می‌کنم. امروز درگیر علیرضا بودیم چون در تمرین روز گذشته آسیب دید و خیلی دوست داشت به این بازی برسد. با مسکن‌هایی که زد، به بازی رسید و از بدشانسی ما بود که مصدوم شد. در وهله‌ اول سلامتی بازیکنان برای‌مان مهم است. تفکرم همین است که بازیکنان را داشته باشم ولی نکته مثبت دیگر، حضور آرشا شکوری بود که با اعتماد به نفس بازی کرد تا خودش را پیدا کرده و به آینده معرفی کند./تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برای استقلالی سابق نقش جهان بی‌رحم است!