تجمع اعتراضی در سوئد به شرکت اسرائیل در مسابقات یوروویژن


تجمع اعتراضی در سوئد به شرکت اسرائیل در مسابقات یوروویژن

اقتصادنیوز: منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که هزاران نفر از حامیان فلسطین در اعتراض به شرکت نماینده اسرائیل در مسابقه آواز یوروویژن در محل این مسابقات در مالمو سوئد دست به تجمع زدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ده‌ها هزار نفر در شهر مالمو سوئد در اعتراض به شرکت رژیم صهیونیستی در مسابقه آواز یوروویژن تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، حدود ۳۰ هزار نفر در میدان بزرگ شهر مالمو، در پاسخ به فراخوان بسیاری از نهادهای جامعه مدنی، خواهان حذف رژیم صهیونیستی از یوروویژن شدند.

خبر مرتبط
سرکوب شدید تظاهرات در تل‌آویو +فیلم

اقتصادنیوز: همزمان با تظاهرات گسترده شنبه شب در مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل آویو که خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو شدند، پلیس این رژیم به معترضان حمله و با ماشین‌های آب پاش اقدام به سرکوب و متفرق کردن آنها کرد.

تظاهرکنندگان که بنرهایی در دست داشتند و بر روی آن شعارهایی مانند «کودکان در غزه کشته می‌شوند»، «نسل‌کشی را متوقف کنید» و «فلسطین برای همیشه» نوشته شده بود، شعارهایی از جمله «فلسطین آزاد»، «اشغالگری را متوقف کنید» و «اسرائیل جنایتکار» را سر دادند.

خبر مرتبط
تظاهرات شهروندان مغربی در حمایت از غزه/ درخواست برای قطع روابط با اسرائیل

شهروندان مغربی در حمایت از مردم فلسطین در شهر رباط تظاهرات کردند.

شصت‌وهشتمین دوره مسابقات موسیقی یوروویژن از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در مالمو سوئد آغاز شده و نماینده رژیم صهیونیستی به مرحله پایانی این مسابقات راه یافته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساس رختخواب چیست و چگونه برطرفش کنیم؟