5 مدل هوندا با آذریوردسال به ایران می آید، هوندا HR-V و سیویک محصولات جدید بازار کشور


5 مدل هوندا با آذریوردسال به ایران می آید، هوندا HR-V و سیویک محصولات جدید بازار کشور

شرکت آذریوردسال از جدیدترین شرکت‌هایی است که با شروع دور جدید واردات خودرو، به این امر ورود پیدا کرده است. این شرکت در ابتدا با دو مدل خودرو هوندا ZR-V و CR-Vوارد سامانه جانبازان شد و در ادامه با معرفی سدان هوندا سیتی در سامانه...

شرکت آذریوردسال از جدیدترین شرکت‌هایی است که با شروع دور جدید واردات خودرو، به این امر ورود پیدا کرده است. این شرکت در ابتدا با دو مدل خودرو هوندا ZR-V و CR-Vوارد سامانه جانبازان شد و در ادامه با معرفی سدان هوندا سیتی در سامانه یکپارچه، سومین محصول وارداتی خود را از برند ژاپنی هوندا به بازار کشور معرفی کرد. اما با مراجعه به سایت این شرکت دو خودرو HR-V و CIVIC از برند ژاپنی هوندا در لیست اعلامی این شرکت قرار دارد. در شرایطی که عمده واردات به خودروهای چینی اختصاص پیدا کرده است، حضور این شرکت جدیدالتاسیس با محصولات برند ژاپنی هوندا، از جذابیت‌های جدید بازار خودرو است.

شرکت آذریوردسال هنوز اطلاعاتی در خصوص دو خودرو جدید هوندا HR-V و هوندا سیویک به صورت رسمی منتشر نکرده است. یکی از خودروهای جذاب این برند که به صورت رسمی معرفی شده و وارد سامانه یکپارچه گردید هوندا سینی است و به همین مناسبت نگاهی به مشخصات این خودرو خواهیم انداخت.

5 مدل هوندا با آذریوردسال به ایران می آید، هوندا HR-V و سیویک محصولات جدید بازار کشورهوندا سیتی

هوندا سیتی، سدان جذاب و کوچک ژاپنی

هوندا سیتی، خودرویی جامع و کارآمد در بخش سدان های ساب کامپکت به شمار می رود که با گذشت زمان و ارائه نسل های متعدد، همواره مورد توجه مصرف کنندگان قرار داشته است. این محصول باکیفیت شرکت ژاپنی هوندا، از سال 1981 وارد بازار شده و در طول دهه های گذشته، تحولات چشمگیری را از لحاظ طراحی، فناوری و امکانات تجربه نموده است.

نسل هفتم هوندا سیتی که از سال 2019 در معرض دید عموم قرار گرفته، از پیشرانه ای 1.5 لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی پیشرفته GDI برخوردار است. این موتور قدرتمند، توانایی تولید 121 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد. انتقال نیروی حاصل به چرخ های محرک جلو، از طریق یک گیربکس نوع CVT صورت می پذیرد که باعث افزایش سهولت رانندگی و کاهش مصرف سوخت می گردد.

5 مدل هوندا با آذریوردسال به ایران می آید، هوندا HR-V و سیویک محصولات جدید بازار کشورفضای داخلی

سیستم تعلیق این خودرو نیز از ترکیبی مدرن شامل مک فرسون در محور جلو و نیمه مستقل محور پیچشی در محور عقب بهره می برد که ضمن تأمین ایمنی و کنترل پذیری مطلوب، رانندگی نرم و لذت بخشی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. مصرف سوخت ترکیبی ثبت شده برای هوندا سیتی، 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم رضایت بخشی به شمار می رود. این سدان کوچک اما توانمند، قادر به دستیابی به حداکثر سرعت 198 کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن نیز در 10.5 ثانیه محقق می گردد.

فضای داخلی هوندا سیتی، آمیزه ای هارمونیک از سادگی و مدرنیته است که در عین حال، امکانات ایمنی و رفاهی گسترده ای را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. وجود 6 کیسه هوای 10 نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، کنترل حرکت در سربالایی، نظارت بر فشار باد تایرها (TPMS)، کروزکنترل، فرمان برقی، پدل شیفتر، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر 8 اینچی مالتی مدیا، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور، چراغ های LED و رینگ های آلومینیومی، گواه بر توجه ویژه سازندگان به جنبه های مختلف ایمنی، آسایش و سرگرمی در این خودرو است.

در مجموع، هوندا سیتی را می توان یکی از گزینه های برجسته و شایسته توجه در میان سدان های ساب کامپکت دانست که با ترکیبی متعادل از عملکرد، مصرف سوخت بهینه، فناوری های نوین و امکانات متنوع، توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار کسب نماید و رضایت مشتریان را تأمین کند.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت خودرو امروز 29 مهر 1402/پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده