بهترین کبابی های اردبیل


بهترین کبابی های اردبیل

شهر اردبیل نیز یکی از شهرهایی است که آنرا به کباب های خوشمزه اش می شناسند. محبوبترین و بهترین کبابی های اردبیل را در این مطلب به شما معرفی می کنیم تا اگر سفری به این شهر تاریخی و زیبا داشتید. هوس خوردن کباب کردید...

شهر اردبیل نیز یکی از شهرهایی است که آنرا به کباب های خوشمزه اش می شناسند. محبوبترین و بهترین کبابی های اردبیل را در این مطلب به شما معرفی می کنیم تا اگر سفری به این شهر تاریخی و زیبا داشتید. هوس خوردن کباب کردید به این رستوران ها رفته و از خوردن کباب های خوشمزه لذت ببرید. اکثر کبابی های اردبیل به صورت سنتی هستند . کباب های خوشمزه و خوش رنگ و لعاب را می توانید در همین رستورانهای کوچک اما شناخته شده و مطمئن میل کنید.

بهترین کبابی های اردبیل

کبابی قربان

رستوران و کبابی قربان از قدیمی ترین و محبوبترین رستوران های اردبیل می باشد که به کاسه کباب هایش معروف است. کاسه کباب ها با گوشت گوسفند تازه و نان لواش پخته می شود. علاوه بر کباب، آش دوغ، آش رشته، آش جو و آش نخود هم دارد که بسیار خوشمزه و سنتی هستند.رستوران حاجی قربان علاوه بر غذاهای خوشمزه، دارای کادر خدمات سریع و محترمانه ای نیز هست. پرسنل رستوران با مهارت و توجه به نظافت، غذاها را در ظروف شیک و بهداشتی سرو می کنند. همچنین، این رستوران چای خوش عطر و بو را در کاسه های گل سرخی بعد از غذا به شما عرضه می کند. رستوران حاجی قربان یک تجربه خاطره انگیز برای علاقه مندان به غذاخوری سنتی است.

آدرس: اردبیل ، چهارراه باغمیشه – نرسیده به فلکه سعدی

کبابی حاج مالک

رستوران حاج مالک یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین کبابی های اردبیل است که در خیابان ساحلی قرار دارد. در این رستوران که سنت قصابی و کبابی را به شکل منحصر به فردی اجرا می کند، شما می توانید گوشت مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به صورت تازه و سفارشی به سیخ بکشید. این نوع سرو غذا به نحوه سرو کباب در زمان های قدیم در این شهر برمیگردد و برای مردم حس نوستالژی دارد. کباب که حاضر شد با نان تنور پخته بخورید. راسته گوسفند، جگر، دل، جوجه و لقمه از جمله گزینه های موجود در این کبابی هستند.

آدرس: خیابان ساحلی، روبروی پل سیدآباد.

کبابی حاج بیوک آقا

رستوران و کبابی حاج بیوک آقا یکی دیگر از رستوران های قدیمی شهر است که در خیابان کرد احمد قرار دارد. این رستوران به کباب های کوچولو، لقمه، جگرکی، جگرپیچ و جگرپوره شناخته می شود. اینجا نان تنور پخته را با کشک بادمجان یا سیر یکی کنده میدهد که بسیار لذیذ است.

آدرس: اردبیل ، خیابان کرداحمد

کبابی بابا حیدر

کباب سرای باباحیدر از رستورانهای قدیمی با فضای سبز زیبا و دلچسب است که در خیابان شهید صدوقی قرار دارد. این رستوران به کباب های گوسفند، بز، جوجه، لقمه، جگرپیچ و جگرپوره مشهور است. اینجا فضای ساده و خانوادگی دارد و غذاها را با نان تنور پخته و سالاد سرو می کند.

آدرس: اردبیل ، خیابان شهید صدوقی

رستوران سید آقا

رستوران سید آقا نه تنها یک رستوران خوب برای صرف ناهار و شام است، بلکه یک مکان عالی برای برگزاری جشن ها و مراسم خصوصی نیز محسوب می شود. این رستوران دارای سالن های مجزا و ظرفیت های مختلف است که با تزئینات زیبا و دل انگیز خاطرات خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین پرسنل این رستوران بسیار مودب و حرفه ای هستند و به بهترین نحو به نیازهای شما پاسخ می دهند.

آدرس: اردبیل، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان فانتازیا تنگسی

کباب معین دربار

رستوران و کبابی معین درباری از رستوران های قدیمی و محبوب اردبیل است . این رستوران را به کباب های کوچولو، لقمه، جگرکی، جگرپیچ و جگرپوره مشهور است. اینجا فضای شیک و مدرن دارد و غذاها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب سرو می کند.

آدرس:شهراردبیل،محله شهرک جانبازان و بلوار حافظ

رستوران سعادت

رستوران سعادت یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های اردبیل است که در میدان قیام واقع شده است. این رستوران با سبک آشپزی ایرانی و محیط سنتی خود، مشتریان زیادی را جذب می کند. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می توان به کباب برگ محلی، کوبیده نگینی، آش دوغ و دوغ محلی اشاره کرد. این رستوران همچنین با قیمت مناسب و سرویس سریع خود، نظر مشتریان را جلب کرده است.

رستوران سعادت علاوه بر داشتن غذاهای خوشمزه و تنوع بالا، در نزدیکی جاذبه های تاریخی و فرهنگی اردبیل قرار دارد. شما می توانید پس از صرف ناهار در این رستوران، به بازدید از مسجد عالى قاپو، بازار طلافروشان، مسجد اعظم و آرامگاه شیخ صفى الدین بپردازید. همچنین در فاصله کمی از رستوران، هتل های مجهز و راحتی وجود دارند که می توانید در آن ها اقامت کنید. رستوران سعادت گزینه ایده آلی برای گردشگران است که علاقه مند به تجربه غذای سنتی و فرهنگ محلی هستند.

آدرس: اردبیل، کوچه باغ صدر

رستوران کافه باغ

رستوران کافه باغ یک رستوران اقتصادی و خوشمزه در شهر اردبیل است که در مجتمع کوثر و کنار دریاچه شورابیل واقع شده است. این رستوران سبک آشپزی ایرانی و سنتی دارد و غذاهای لذیذی را سرو می کند. رستوران کافه باغ مناسب برای میان وعده، صبحانه، ناهار و شام است.

رستوران کافه باغ اردبیل با دکوراسیون زیبا و مدرن خود، جو و اتمسفر دلنشین و شادی را برای مشتریان خود فراهم می کند. در این رستوران به همراه غذا، نوشیدنی های گوناگونی مانند قهوه، چای، آبمیوه و … را نیز سرو می شود. رستوران کافه باغ اردبیل از امتیاز بالای ۵ از ۵ از نظر مشتریان برخوردار است.

آدرس: اردبیل، مجتمع کوثر

رستوران بره سفید اردبیل

رستوران بره سفید یکی از رستوران های معروف و مدرن اردبیل است که در بزرگراه شهدا واقع شده است. این رستوران دارای فضای شیک و تمیزی در دو طبقه است و منوی متنوعی از انواع کباب ها و غذاهای خاص محلی مانند پیچاق قیمه و باستیرماپلو را ارائه می دهد. کباب ها در دو سایز کوچک و بزرگ سرو می شوند و کیفیت و طعم آن ها عالی است. ته دیگ برنج هم خوشمزه و حسابی چرب است و در کنار غذا کره محلی نیز سرو می شود.

رستوران بره سفید علاوه بر غذای خوب، دارای جذابیت های دیگری نیز است. دیوارهای این رستوران با تابلو های هنری و آثار هنرمندان اردبیلی تزئین شده است که به محیط زیبایی می بخشد و برای علاقه مندان به خرید این آثار هم فرصت مناسبی است. سرویس دهی و برخورد پرسنل رستوران نیز خوب و محترمانه است و پارکینگ راحت و جادار دارد. در کل، رستوران بره سفید گزینه ای مناسب برای صرف یک وعده غذای لذت بخش در اردبیل است.

آدرس: اردبیل، بلوار شهدا، نبش غفار مقدم



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شهر چویبده