جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی میکس فلیپ فاش شد


جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی میکس فلیپ فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه بر اساس شایعات کمپانی شیائومی با عرضه گوشی میکس فلیپ به بازار دستگاه‌های تاشو...

جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی میکس فلیپ فاش شد
جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی میکس فلیپ فاش شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

بر اساس شایعات کمپانی شیائومی با عرضه گوشی میکس فلیپ به بازار دستگاه‌های تاشو صدفی‌شکل وارد خواهد شد. اگرچه تاکنون جزئیات محدودی درباره این محصول منتشر شده است؛ اما اکنون ظاهرا این گوشی تاشو در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C چین رویت شده و این موضوع به عرضه قریب‌الوقوع شیائومی میکس فلیپ اشاره دارد.

این گواهینامه استفاده از نام میکس فلیپ برای دستگاه را صریحا مورد تائید قرار نمی‌دهد؛ اما منابع معتبر صنعتی، شماره مدل 2405CPX3DC را به شیائومی میکس فلیپ نسبت داده‌اند. مهم‌تر از همه اینکه گواهینامه 3C نشان‌دهنده پشتیبانی گوشی از شارژ سریع 67 واتی است.

فارغ از این موضوع، فهرست 3C به هیچ‌گونه جزئیات خاصی درباره مشخصات شیائومی میکس فلیپ اشاره نکرده است. با این‌حال حضور شیائومی میکس فلیپ در وبسایت صدور گواهینامه تائید می‌کند که شیائومی به شکلی جدی روی توسعه اولین گوشی تاشو صدفی‌شکل خود کار کرده و این محصول احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

به گفته یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station، شیائومی میکس فلیپ احتمالا در کنار شیائومی میکس فولد 4 در 3 ماهه سوم سال 2024 عرضه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی تاشو مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و سنسور 1/2.8 اینچی OmniVision OV60A برای دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی 2 برابری خواهد بود.

گفته شده که این دستگاه از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نموده و در برابر نفوذ آب نیز مقاوم خواهد بود. مقاومت در برابر نفوذ آب یک ویژگی خوشایند محسوب می‌شود؛ چرا که در حال حاضر هیچ‌کدام از گوشی‌های تاشو شیائومی دارای گواهینامه حفاظتی در برابر نفوذ آب نیستند.

جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی میکس فلیپ فاش شد

شیائومی میکس فلیپ تائیدیه 3C را دریافت کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تامین خواهد شد.

بعلاوه یک گزارش دیگر نشان می‌دهد که شیائومی میکس فلیپ در کشورهای مختلف جهان از جمله ترکیه قابل دسترس خواهد بود؛ اما در عین‌حال این گوشی در بازار هندوستان عرضه نخواهد شد. بی‌تردید به‌زودی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری درباره این گوشی تاشو خواهیم بود.

جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی میکس فلیپ فاش شد



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت گوشی اپل، امروز 12 آذر 1402