ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون


ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

دیباچه-معصومه شمسینی غیاثوند : بازی‌های پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۴ ، یک رویداد چند ورزشی برای ورزشکاران توان یاب است که توسط کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پاریس برگزار خواهد شد.جلیل کوهپایه‌زاده، رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در...

دیباچه-معصومه شمسینی غیاثوند : بازی‌های پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۴ ، یک رویداد چند ورزشی برای ورزشکاران توان یاب است که توسط کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پاریس برگزار خواهد شد.جلیل کوهپایه‌زاده، رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه با اشاره به مهم‌ترین‌برنامه‌های فدراسیون جانبازان و توان یابان در سال جاری گفت: در مسابقات پارالمپیک پاریس با ورزشکاران جانباز و توان یاب که کسب سهمیه کرده‌اند، شرکت خواهیم کرد. در فدراسیون جانبازان و توان یابان برنامه راهبردی از سال 1403 تا 1406 خواهیم داشت که این برنامه در مجمع پیشنهاد و در صورت نهایی شدن ارائه خواهد شد.

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب تابستان در مسابقات پارا‌المپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

کوهپایه‌زاده، کسب نتایج درخشان در پارالمپیک پاریس را از اهداف مهم فدراسیون عنوان کرد و گفت: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ارزش‌هایی را همچون شفافیت، همدلی، اخلاقیت‌مداری در نظر خواهیم گرفت. شعار ارزشی ما توسعه علمی ورزش است. ما با این شعار و رویکرد وارد شدیم و سعی ما این است که در برنامه ورزش همگانی، قهرمانی و ملی، جانبازان و توان یابان در سطح ملی حضور فعالی داشته باشند.

وی تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی استانی، در 31 استان وجود دارد تا این مسیر را تسهیل کنیم و در این مسیر از کمک فعالان و ذی‌نفعان حوزه ورزشی استفاده خواهیم کرد. سعی داریم تعامل با مراکز علمی و آکادمیک داشته باشیم. از گذشته در کنار دوستانمان در آکادمی پارالمپیک بودیم و این نگاه را آنجا گسترش دادیم. قصد داریم که مسئله علمی ورزش را بیش از گذشته ادامه دهیم و در سطح ملی و بین‌الملل برای توسعه ورزش و دانش فنی مربیان، اقدام کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان افزود: یکی از اهداف بزرگ ما استعدادیابی و تقویت تیم‌های پایه برای مسابقات آسیایی تاشکند است. همان‌طور که در سطح آسیا همانند سال قبل برای ایران افتخاراتی کسب کردیم، امسال با استفاده از ورزشکاران جوان‌تر در بخش جانبازان و توان‌یابان اقدام خواهیم کرد.

کوهپایه‌زاده خاطرنشان کرد: در بخش همگانی ما، باید تمامی افراد واجد شرایط که معلولان و جانبازان از جامعه هدف ما هستند حضور فعال داشته باشند. دایره ورزش همگانی است و سن و سال نمی‌شناسد و بیشتر برای طراوت جسم و جان روح است‌. با هم‌افزایی و هم‌دلی یک بستر مناسب برای سلامت جانبازان فراهم می‌کنیم و امیدواریم فرصت همراهی با جانبازان را داشته باشیم.

انتهای پیام /


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا فعالان محیط زیستی با صدای هنرمندان فریاد می‌زنند؟