این 10 ستاره‌ مشهور تا به حال در مت گالا شرکت نکرده‌اند!


این 10 ستاره‌ مشهور تا به حال در  مت گالا  شرکت نکرده‌اند!

بریتنی اسپیرز، آنجلینا جولی و برد پیت از ستارگان مشهوری هستند که هیچوقت در مت گالا شرکت نکرده‌اند!

وقت صبح-مت گالا مراسمی لوکس و با حضور ستاره‌های مشهور هالییود است با این حال این 10 ستاره شناخته شده هیچوقت در این مراسم شرکت نکرده‌اند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مراسم مت گالا در سال‌های اخیر به مهمترین مراسم ستاره‌های سرشناس سراسر دنیا تبدیل شده است. این مراسم خیره مد و فشن که هر سال موضوع متفاوتی را برای ظاهر ستاره‌ها انتخاب می‌کند در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود.

ادل، خانم خواننده بریتانیایی، یکی از مشهورترین ستاره‌هایی است که هنوز در مت گالا شرکت نکرده است. با توجه به اینکه خانم خواننده سال گذشته را در لاس وگاس زندگی می‌کرد طرفداران حسابی منتظر دیدن این خانم خواننده در مت گالا 2024 بودند.

آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوودی، نیز تا به حال در مراسم مت گالا شرکت نکرده است اما طرفداران او همچنان امیدوارند که او روزی در این مراسم حضور پیدا کند. با طلاق جنجالی آنجلینا از برد پیت این خانم بازیگر معمولا دیگر در مراسم‌های بزرگ هالیوودی شرکت نمی‌کند.

برد پیت، همسر سابق آنجلینا جولی نیز تا به حال در این مراسم شرکت نکرده است. برد پیت اخیرا با اینس د رامون، نامزد جدیدش، در مراسم‌های مختلفی شرکت کرده است اما مت گالا جزو آن‌ها نبود!

بریتنی اسپیرز تنها چند هفته پیش مسئولیت امور مالی خود را از پدرش پس گرفت. این موضوع می‌تواند یکی از دلایلی باشد که بریتنی تا به حال در مت گالا حضور پیدا نکرده است. در سال 2022 او در پستی اینستاگرامی فاش کرد حضورش در مت گالا را در لحظه آخر کنار گذاشت.

دریک، خواننده رپ کانادایی، هرگز فاش نکرد چرا در این مراسم مهم شرکت نکرده است اما طرفداران معتقدند دلیل اصلی آن مشغله کاری این آقای خواننده است.

دواین جانسون که با نام هنری راک شناخته می‌شود به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود، هنوز در مراسم مت گالا شرکت نکرده است.

کورتنی کاکس نیز در لیست ستارگان سریال محبوب «فرندز» است که تا به حال در مت گالا دیده نشده است.

دالی پارتون، خواننده سبک کانتری آمریکایی و هلنا بونهام کارتر، بازیگر مشهور انگلیسی نیز از ستاره‌های مشهوری هستند که در این مراسم شرکت نکرده‌اند.

منبع: www.okmagazine.com


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی