حتی با کسر هشت امتیاز / اورتون پانزدهم جدول و کاملا راضی!


حتی با کسر هشت امتیاز / اورتون پانزدهم جدول و کاملا راضی!

فصل پرماجرای اورتون به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شروع خوب اورتون در فصل جاری لیگ برتر‌ انگلیس اما حکم سنگین علیه این تیم و کسر امتیاز از آن‌ها منجر به فاصله گرفتن تافی‌ها از جمع ۶ تیم برتر شد تا همانند فصل قبل ماندن در لیگ بزرگترین دستاورد شاگردان شاین دایش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ باشد.

اورتون در آخرین دیدار خانگی‌خود موفق به برتری یک بر صفر مقابل شفیلد شد تا با ۴۰ امتیاز همچنان در رتبه پانزدهم جدول باقی بماند.

جالب آنکه با وجود کسر ۸ امتیاز از اورتون، این تیم عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته به ثبت رساند و در فاصله یک هفته تا پایان لیگ جزیره، ۴ امتیاز بیشتر از فصل قبل به‌دست آورده‌ است. ضمن آنکه اگر این هشت امتیاز کم شده از اورتون را نادیده بگیریم، این تیم با ۴۸ امتیاز در رتبه دهم قرار می‌گرفت.

شاگردان دایش فصل قبل با ۳۶ امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفتند و به لطف برتری دو امتیازی نسبت به لسترسیتی در لیگ ماندنی شدند.

اورتون در آخرین بازی فصل در یک بازی سرنوشت‌ساز به مصاف آرسنال در ورزشگاه امارات خواهد رفت. دیداری که برای توپچی‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که در صورت برتری مقابل تافی‌ها و لغزش سیتی، می‌تواند منجر به قهرمانی آن‌ها پس از سال‌ها در لیگ انگلیس شود.

حتی با کسر هشت امتیاز / اورتون پانزدهم جدول و کاملا راضی!جایگاه اورتون در جدول فصل گذشته لیگ جزیره

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...