بارش شدید باران در 14 استان


بارش شدید باران در 14 استان

سازمان هواشناسی از بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید ادامه دارد.

بارش‌ها امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدت خواهد داشت.

سه‌شنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق در استان‌های فارس، شمال کرمان و یزد رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب غرب واقع در استان‌های خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار و رعد و برق و وزشخوزستان باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت. همچنین در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات زاگرس رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

در ۳ روز آینده در اغلب مناطق کشور به ویژه نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

در ۳ روز آینده دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افشاگری ستوان شیرازی درباره حادثه مهسا امینی؟ | واکنش پلیس