کمیسیون اصل 90 باید به موضوع نوکیای تقلبی رسیدگی کند


کمیسیون اصل 90 باید به موضوع نوکیای تقلبی رسیدگی کند

یک نماینده مجلس گفت: برخورد در همه حوزه‌‎ها باید بر مبنای قانون باشد؛ برخورد خارج از چارچوب قانون جز در مسائلی که مربوط به فساد‌های اقتصادی می‌شود، مورد تایید مجلس نیست.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید اکبری؛«علی بابایی کارنامی» نایب رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون مجوز وزارت صمت به یک شرکت برای تولید نوکیای تقلبی و همچنین نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره موضوع اظهار کرد: مجلس با موضوعات این چنین به صورت موردی برخورد نمی‌کند. در صورت اثبات این تخلف، موضوع مذکور از طریق کمیسون‌های نظارتی همچون کمیسون اصل نود پیگیری خواهد شد.

موبایل
نایب رئیس کمیسون اجتماعی مجلس تاکید کرد: برخورد در همه حوزه‌‎ها باید بر مبنای قانون باشد؛ برخورد خارج از چارچوب قانون جز در مسائلی که مربوط به فساد‌های اقتصادی می‌شود، مورد تایید مجلس نیست. اعضا قوه مقننه کشور باید کمک کنند که چنین وضعیتی در کشور به وقع نپیوندد.


وی همچنین در مورد ادعای مسئولان وزارت صمت که مدعی شده بودند که تولید نوکیای ایرانی به دلیل دور زدن تحریم‌ها است، گفت: باید در ابتدا دستور‌العمل مربوط به این موضوع را بررسی کرده تا پس از آن بتواند سوالاتی را پیرامون نقاط مبهم آن از مدیران ذی‌ربط با این موضوع پرسید.


پایان پیام//


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟