هجومی‌ترین تیم نساجی علیه استقلال!


هجومی‌ترین تیم نساجی علیه استقلال!

پرگل‌ترین پیروزی فصل نساجی مقابل استقلال خوزستان رقم خورد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نساجی با شکست دادن استقلال خوزستان علاوه بر اینکه سه امتیاز مهم را برای بقا در لیگ برتر به دست آورد پرگل‌ترین پیروزی فصل را هم در این مسابقه رقم زد تا شب رویایی را پشت سر بگذارند.

پیش از این مسابقه پرگل‌ترین برد نساجی مقابل دیگر تیم جنوبی لیگ رقم خورده بود و آنها در هفته چهارم لیگ برتر توانسته بودند در یک بازی خانگی و نمایشی هجومی مقابل صنعت نفت آبادان سه بر یک پیروز شوند و پس از آن در هیچ مسابقه‌ای بیش از دو گل نزده بودند، در آن مسابقه محمدرضا عباسی، علا عباس و فرشید اسماعیلی گل‌های نساجی را به ثمر رساندند که دو گلزن این تیم از جمع بازیکنان نساجی جدا شدند.

شاگردان ساکت الهامی در بازی با استقلال خوزستان عملکردی خیره‌کننده داشتند و شاید پیش از شروع مسابقه فکر همچین برد دلچسبی را هم نمی‌کردند اما با پیروزی پرگلی که رقم زدند تفاضل گل خوبی هم پیدا کردند و هم امتیاز با پیکان در جدول رده بندی قرار گرفتند و با توجه به شکست فولاد، صنعت و استقلال خوزستان فرار بزرگی از قعر جدول انجام دادند.

محمدرضا آزادی(2گل)، وحید محمدزاده و محمد عباس‌زاده گلزنان نساجی در این مسابقه بودند و شب خاطره‌انگیزی را برای مردم قائمشهر رقم زدند تا شور و هیجان خاصی هواداران این تیم را فرا بگیرد.

هجومی‌ترین تیم نساجی علیه استقلال!

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟