موقعیت‌سوزی عجیب: ستاره ویلا نخواست گل بزند!


موقعیت‌سوزی عجیب: ستاره ویلا نخواست گل بزند!

دیه‌گو کارلوس، ستاره استون ویلا، در بازی مقابل لیورپول به شکل عجیبی موقعیت‌سوزی کرد‌‌.

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا در دیداری دشوار و بسیار حساس در ورزشگاه ویلا پارک میزبان لیورپول است. با اینکه آنها توانستند گل خورده در دقایق ابتدایی روی اشتباه فاجعه‌بار امیلیانو مارتینز را جبران کنند اما در همان نیمه اول گل دوم را دریافت کردند و در ادامه تلاش‌هایشان برای زدن گل مساوی ناکام ماندند. اگرچه آنها موقعیت‌هایی هم داشتند که با بی‌دقتی و غفلت بازیکنان از دست رفتند.

ابتدا لیورپول با سانتر هاروی الیوت و گل‌به‌خودی مارتینز به گل اول دست یافت. در ادامه یوری تیلمانس در دقیقه ۱۲ روی غفلت مدافعان لیورپول و پاس اولی واتکینز بازی را مساوی کرد.

در ادامه بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما درنهایت این کودی خاکپو بود که در دقیقه ۲۳ توانست در سمت چپ محوطه جریمه استون ویلا به توپ برسد و دروازه این تیم را باز کند.

تا پایان نیمه اول شاگردان اونای امری موفق به خلق چند موقعیت مناسب شدند که جدی‌ترین آنها با اشتباه عجیب دیه‌گو کارلوس از دست رفت. در دقیقه ۳۶ لئون بیلی بازیکنان لیورپول را در سمت راست محوطه جریمه به هم ریخت و سپس توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد. در آنجا دیه‌گو کارلوس فقط به یک لمس کوچک نیاز داشت تا توپ را به تور بچسباند و بازی را مساوی کند اما به شکل عجیب و غیرقابل باوری او موفق به انجام این کار نشد و توپ از نزدیکی دروازه گذر کرد و دور شد.

موقعیت‌سوزی عجیب: ستاره ویلا نخواست گل بزند!
موقعیت‌سوزی عجیب: ستاره ویلا نخواست گل بزند!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراکش به کاراته کاهاى ایران ویزا نداد!