دزدان خشن برای وحشت آفرینی با ساطور و چاقو دست به کار می شدند / این 2 سارق خارجی بودند + عکس


دزدان خشن برای وحشت آفرینی با ساطور و چاقو دست به کار می شدند / این 2 سارق خارجی بودند + عکس

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته درباره اقدام متهورانه پلیس مشهد برای دستگیری دزدان وحشت آفرین به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: در پی گزارش های متعدد از دستبرد سارقان...

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته درباره اقدام متهورانه پلیس مشهد برای دستگیری دزدان وحشت آفرین به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: در پی گزارش های متعدد از دستبرد سارقان به ساختمان های در حال احداث، تلاش گسترده ای توسط نیروهای کلانتری سپاد برای شناسایی سارقان آغاز شد. سرتیپ دوم احمد نگهبان افزود: به همین دلیل گروه ویژه ای از نیروهای تجسس با فرماندهی سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری سپاد) پس از بررسی های تخصصی به سرنخ هایی از یک دستگاه وانت پیکان رسیدند که در سرقت ها استفاده شده بود. وی اضافه کرد: بنابراین ردزنی های اطلاعاتی با بازبینی دوربین‌های مداربسته ادامه داشت تا این که چند روز قبل ، یک سرقت وحشتناک به نیروهای انتظامی گزارش شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: بررسی های میدانی افسران دایره تجسس بیانگر آن بود که دو سارق تبعه خارجی در سپیده دم وارد چادر محل استراحت نگهبان ساختمان شده اند و با تهدید به مرگ وی، گوشی تلفن و صفحه های گران‌قیمت آهن را در حالی سرقت کرده اند که یکی از سارقان با چاقو بالای سر نگهبان ایستاده و با بستن دست و پای او، لاستیک های خودرو را نیز با چاقو سوراخ سوراخ کرده است.

دزدان خشن برای وحشت آفرینی با ساطور و چاقو دست به کار می شدند / این 2 سارق خارجی بودند + عکس

سردار نگهبان تصریح کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله عملیات ردیابی سارقان آغاز و مشخص شد آن ها بازهم از پیکان وانت سفید رنگ استفاده کرده اند تا این که بالاخره مسیر حرکت وانت در حوزه استحفاظی کلانتری سپاد ردزنی شد و گروه عملیاتی به همراه چندین گشت نامحسوس خیابان های اطراف بزرگراه صدمتری را به محاصره درآوردند اما دوسرنشین خودرو که متوجه نیروهای پلیس شده بودند با رها کردن خودرو و با پای پیاده از محل گریختند. جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی که با حفظ سمت فرماندهی انتظامی مشهد را نیز به عهده دارد، در تشریح ادامه عملیات افزود: وقتی خیابان های اطراف در قرق نیروهای انتظامی قرار گرفت، صدای «ایست» در مسیر فرار سارقان پیچید ولی آن ها بدون توجه به فرمان پلیس و تیراندازی هوایی آنان، همچنان به فرار ادامه دادند تا این که بالاخره نیروهای عملیاتی با استفاده از قانون به کار گیری سلاح، پای یکی از متهمان را هدف گرفتند و با شلیک گلوله وی را زمین گیر کردند.

وی گفت: با انتقال این متهم تبعه خارجی به مرکز درمانی، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که آن ها قصد داشتند آهن آلات سرقتی را به خریدار ضایعات بفروشند که در چنگ پلیس گرفتار شدند. سرتیپ دوم احمد نگهبان اضافه کرد: با کشف چاقو و ساطور از خودروی متهمان که سارقان برای وحشت آفرینی از آن‌ها استفاده می کردند، تلاش ماموران برای دستگیری متهم دیگر در حالی ادامه دارد که یک جفت پلاک خودروی دیگر نیز از سارقان تبعه خارجی کشف شده است.


دزدان خشن برای وحشت آفرینی با ساطور و چاقو دست به کار می شدند / این 2 سارق خارجی بودند + عکس

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟