سرقت ماهرانه 40 خودرو در 50 روز / این 2 سارق همه فن حریف بودند + عکس


سرقت ماهرانه 40 خودرو در 50 روز / این 2 سارق همه فن حریف بودند + عکس

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری شهید نواب صفوی مشهد که با به کارگیری توان اطلاعاتی و پلیسی ، مشغول اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور بودند به سرنخ هایی از ورود دو جوان غریبه به یک کوچه بن بست...

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری شهید نواب صفوی مشهد که با به کارگیری توان اطلاعاتی و پلیسی ، مشغول اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور بودند به سرنخ هایی از ورود دو جوان غریبه به یک کوچه بن بست در خیابان وحدت رسیدند که به طرز مشکوکی درآن محل رفت و آمد می کردند. به همین دلیل نیروهای گشت انتظامی با بهره گیری از تجربیات پلیسی سرهنگ علی ابراهیمیان (رئیس کلانتری شهید نواب صفوی)بررسی های نامحسوس را آغاز کردند و دو جوان مذکور را در حالی زیر نظر گرفتند که آن ها وارد ساختمانی خالی از سکنه شده بودند.

نیروهای انتظامی که دیگر یقین داشتند با سارقان حرفه ای در کوچه بن بست روبه رو شده اند، بی درنگ وارد ساختمان شدند و دو جوان را درحال سرقت مشاهده کردند اما دزدان که ماموران انتظامی را مقابل خود می دیدند، با سرعت از ساختمان خارج شدند و پا به فرار گذاشتند ولی منطقه به گونه ای در قرق خودروهای گشت انتظامی بود که آنان دقایقی بعد غافلگیر شدند و به مقر انتظامی انتقال یافتند.

دو سارق 32 و 41 ساله که اهل بهبهان و قوچان بودند، هنگامی دربرابر مال باختگان قرار گرفتند که از آنان تعداد زیادی مدارک شناسایی به همراه عینک آفتابی، موتور هود و موتور یخچال نیز کشف شد. متهمان ضمن اعتراف به سرقت منازل، راز 40 فقره دستبرد به خودروها را نیز طی 50 روز گذشته فاش کردند. آن ها معترف شدند در خیابان های 17 شهریور ،کارگر و خیابان امیرالمومنین(ع)به خودروهایی دستبرد زده اند که نکات امنیتی را رعایت نکرده بودند.دو متهم این پرونده که ادعا داشتند ای سی یوهای سرقتی را بین 200 تا 300 هزار تومان می فروختند، مالخر اموال سرقتی را نیز به افسران دایره تجسس کلانتری لو دادند و اعتراف کردند که همه پول ها را صرف خرید مواد مخدر کرده اند و گاهی نیز قطعات سرقتی را با مواد مخدر مبادله می کردند. گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است دو سارق جوان که یحیی و محمدعلی نام دارند،تاکنون به سرقت 40دستگاه ای سی یو (کامپیوتر)از خودروهای مختلف اعتراف کرده اند اما تحقیقات بیشتر با دستور قضایی در حالی برای ریشه یابی دیگر سرقت های آنان و دستگیری مالخر پرونده ادامه دارد که نیروهای انتظامی مشهد، عملیات های گسترده ای را با تاکید ویژه سرتیپ دوم احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی)برای مقابله با سرقت های خرد در مشهد آغاز کرده اند.


سرقت ماهرانه 40 خودرو در 50 روز / این 2 سارق همه فن حریف بودند + عکس

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...