واژگونی مرگبار پراید در کوهسرخ


واژگونی مرگبار پراید در کوهسرخ

به گزارش رکنا،سرهنگ" مهدی قاسمی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در یکی از محورهای روستایی شهرستان کوهسرخ، بلافاصله گشت تصادفات به...

به گزارش رکنا،سرهنگ" مهدی قاسمی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در یکی از محورهای روستایی شهرستان کوهسرخ، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودرو سواری پراید با 3 سرنشین به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یک نفر از سرنشینان پراید به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده به همراه سرنشین دیگر خودرو مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی شهر ریوش منتقل شدند.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهسرخ در پایان با اشاره به این که بیشتر تصادفات جاده ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده و سرعت غیرمجاز اتفاق می افتد، از رانندگان خواست؛ همیشه قبل از سفر استراحت کافی داشته و در طول سفر با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز سلامتی خود و سرنشینان خودرو را تضمین کنند


واژگونی مرگبار پراید در کوهسرخ

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حادثه رانندگی خونین با 3 فوتی و 2 مصدوم / در میانه رخ داد