آپدیت iOS 17.5 با قابلیت تشخیص ردیاب‌های غیرمجاز منتشر شد


آپدیت iOS 17.5 با قابلیت تشخیص ردیاب‌های غیرمجاز منتشر شد

امروز صبح اپل آغاز به انتشار آپدیت iOS 17.5 برای گوشی‌های آیفون کرد. مهم‌ترین تغییر در این نسخه، توانایی تشخیص ردیاب‌هاست. در ادامه می‌توانید با قابلیت‌های جدید و تغییرات iOS 17.5 برای آیفون آشنا شوید. همچنین، اپل آپدیت watchOS 10.5 را...

امروز صبح اپل آغاز به انتشار آپدیت iOS 17.5 برای گوشی‌های آیفون کرد. مهم‌ترین تغییر در این نسخه، توانایی تشخیص ردیاب‌هاست. در ادامه می‌توانید با قابلیت‌های جدید و تغییرات iOS 17.5 برای آیفون آشنا شوید.

همچنین، اپل آپدیت watchOS 10.5 را برای ساعت‌های هوشمند آی‌واچ و macOS 14.5 را برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر کرد. اشاره شد که اپل میزبان رویداد WWDC ماه میلادی آینده خواهد بود که انتظار می‌رود صحنه رونمایی از نسخه ارتقا یافته دستیار صوتی Siri و تغییرات بزرگ دیگری باشد.

تغییرات iOS 17.5

قابلیت تشخیص ردیاب‌های غیرمجاز در همکاری با گوگل توسعه یافته است و از شبکه Find My در ترکیب با Find My Device گوگل برای تشخیص ردیاب‌ها استفاده می‌کند. اگر یک ردیاب غیرمجاز در محدوده شما حرکت کند، از طریق یک نوتیفیکیشن آگاه خواهید شد. این اعلان به سیستم عامل iOS و اندروید نیز ارسال می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های موجود در iOS 17.5، امکان دانلود مستقیم اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها از وب سایت توسعه‌دهندگان است. این قابلیت فقط برای کاربران ساکن اروپا در دسترس است. با این حال، این یک اتفاق مثبت است و نشان از تحریم فروشگاه انحصاری App Store توسط اپل است.

آپدیت iOS 17.5 با قابلیت تشخیص ردیاب‌های غیرمجاز منتشر شد

سایر تغییرات در iOS 17.5 به بروزرسانی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض اپل محدود می‌شود و تغییرات بزرگتری مشاهده نمی‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مشخصات دوربین گوشی شیائومی 15 فاش شد