مرد جوان با ضربات متعدد گلوله به قتل رسید / قاتل فراری بود


مرد جوان با ضربات متعدد گلوله به قتل رسید / قاتل فراری بود

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا رخشان داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در شهر خرم آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاه اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی...

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا رخشان داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در شهر خرم آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاه اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام که در تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند، فردی جوان بر اثر اصابت سلاح سرد به نواحی مختلف بدن به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان پس از شناسایی قاتل متوجه شدند قاتل پس از انجام قتل از محل متواری شده است، ماموران طی یک هفته با تلاش شبانه روزی در نهایت محل اختفاء قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و در مخفیگاه قاتل یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

سرهنگ رخشان بیان داشت: قاتل در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


مرد جوان با ضربات متعدد گلوله به قتل رسید / قاتل فراری بود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...