آمار خیره کننده پرسپولیس در خانه رقبا


آمار خیره کننده پرسپولیس در خانه رقبا

هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس میزبان خود را آزار نداده است.

پرسپولیس تنها یک بازی خارج از خانه دیگر دارد که مقابل شمس‌آذر برگزار خواهد شد و پیروزی در این بازی، شاگردان اوسمار را به اولین و تنها تیم لیگ برتر تبدیل می‌کند در بازی‌های خارج از خانه این فصل بیشتر از 30 امتیاز کسب می‌کنند.

سرخپوشان تهرانی در این فصل 8 برد و 4 مساوی را در خارج از خانه کسب کردند تا متوسط دو امتیاز به ازای هر بازی را داشته باشند و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به نزدیکترین تعقیب‌کننده، ذوب‌آهن، صدر جدول را به خود اختصاص بدهند.

پرسپولیس تنها دو باخت در خارج از خانه داشته که یکی مربوط به دیدار با سپاهان در دور رفت است و دیگری به بازی با آلومینیوم برمی‌گردد، نقطه مشترک هر دو بازی گل‌های استثنایی است که رضا اسدی و امیر نوری به ثمر رساندند.

جالب اینکه پرسپولیس در دو بازی اخیر خارج از استادیوم آزادی موفق شد شش امتیاز را کسب کند و همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر ایران قرار بگیرد. سرخپوشان پیش از این صنعت نفت، گل گهر و ذوب آهن را هم به صورت متوالی در استادیوم آزادی شکست دادند تا نتایجی فوق العاده را در بیرون استادیوم آزادی گرفته باشند.

استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر از 13 بازی خارج از خانه خود 22 امتیاز کسب کرده و حداکثر امکان دستیابی به 28 امتیاز را خواهد داشت. دو دیدار باقیمانده این تیم برابر پیکان و نساجی خواهد بود.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)