کدام افراد 8.5 میلیون تومان از سازمان حج دریافت می‌کنند؟


کدام افراد 8.5 میلیون تومان از سازمان حج دریافت می‌کنند؟

روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد که به دلیل ایجاد تغییراتی در فرایند ها و حمایت های دولتی، مبلغ ۸۵ میلیون ریال (هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) در یک بازه زمانی، به حساب زائران بازگردانده می شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، تغییر اول در رابطه با فرآیندها است. طبق اطلاعیه این سازمان، به منظور مدیریت هزینه ‌ها در بخش ‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش تعداد خادمان (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی)، تغییراتی در فرآیندها اعمال شده است.

تغییر دوم هم حمایت‌های دولتی است. دولت در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی یارانه پرداخت کرده است که این امر به کاهش هزینه‌ها و آزاد شدن بخشی از وجوه زائران منجر شده است.

طبق اعلام سازمان حج و زیارت ، مبلغ ۸۵ میلیون ریال (۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) که از سهمیه زائران کسر شده بود، در یک بازه زمانی مشخص به حساب آنها واریز خواهد شد.

با وجود این، تعداد معدودی از زائران در روزهای گذشته مبلغ مذکور را دریافت نکرده‌اند. سازمان حج و زیارت علت این امر را نقص در اطلاعات حساب بانکی این افراد اعلام کرده است.

زائرانی که تاکنون وجوه خود را دریافت نکرده ‌اند، می ‌توانند با مراجعه به سامانه حج و زیارت و یا تماس با کارشناسان این سازمان، نسبت به اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود اقدام و در اسرع وقت وجه خود را دریافت کنند. این سازمان متعهد است که در اسرع وقت وجوه باقی‌ مانده را به حساب زائران واریز کند.

منبع : اقتصادآنلاین
به اشتراک گذاری

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز