روز 221 طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی


روز 221 طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی

موج حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی و اذعان یک مسئول آمریکایی به قدرت جنبش حماس در غزه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

روز 221 طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی

به گزارش راهبرد معاصر، جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به صورت وحشیانه ای اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی را در نوار غزه هدف قرار دادند به طوری که ده‌ها تن در جریان این حملات به شهادت رسیده و زخمی شدند.

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران اردوگاه‌های آوارگان

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز به صورت گسترده بخش‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار دادند.

این جنگنده‌های متجاوز خانه‌های مسکونی را در اردوگاه الشاطئ واقع در غرب شهر غزه بمباران کردند.

همچنین در جریان بمباران و تخریب یک ساختمان سه طبقه در منطقه ظهره ام نوره در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه دست کم ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیده و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه المصلبه در محله الزیتون در جنوب شهر غزه را نیز بمباران کردند.

ده‌ها شهید و زخمی در بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی

این حملات هوایی، شرق شهر رفح در نوار غزه را نیز هدف قرار دادند. خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه النصیرات یک مدرسه که تبدیل به اقامتگاه آوارگان فلسطینی شده بود بمباران شد.

علاوه بر مناطق مختلف نوار غزه، بخش‌های جنوبی لبنان نیز طی ساعات گذشته شاهد حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است. این حملات منطقه الخیام در جنوب لبنان را در برگرفت.

منطقه کفرکلا در جنوب لبنان نیز طی بامداد امروز توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حملات جنگنده‌های این رژیم بخش‌های مختلف اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

گلوله باران ایست بازرسی نظامیان صهیونیست در «قلقیلیه»

از سوی دیگر رزمندگان فلسطینی مستقر در کرانه باختری در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این منطقه با آنها درگیر شدند.

به گزارش المیادین، این عناصر صهیونیست به منطقه شرقی شهر نابلس نیز حمله کردند. گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهر نابلس حکایت دارد.

در همین راستا گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کردند که نیروهای مقاومت موفق شدند ایست بازرسی نظامیان صهیونیست را در شهر قلقیلیه گلوله باران کرده و به سلامت از این منطقه خارج شوند./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت جذاب لاریجانی با خواننده سرشناس ایرانی ! / این خواننده فامیل لاریجانی هاست ؟! + عکس