اجرای حکم صادق زیبا کلام مطابق قانون بود/ وجود محکومیت قبلی


اجرای حکم صادق زیبا کلام مطابق قانون بود/ وجود محکومیت قبلی

اصغر جهانگیر امروز (سه شنبه ) در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج، به خبرنگار مهرگفت : اجرای حکم صادق زیباکلام طبق قانون بوده و نام برده دارای محکومیت قبلی است. وی ابراز داشت: حکم...

اصغر جهانگیر امروز (سه شنبه ) در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج، به خبرنگار مهرگفت : اجرای حکم صادق زیباکلام طبق قانون بوده و نام برده دارای محکومیت قبلی است.

وی ابراز داشت: حکم نام برده قطعی شده و از حکم نیز خبر داشته است.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: حکم حبس به اجرا درآمده و در حال حاضر یکی از احکام وی قطعی و اجرایی شده است.

جهانگیر خاطرنشان کرد: صادق زیباکلام از حکم خبر داشته و خود را به اجرای احکام معرفی کرده است.

تشریح برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد

سخنگوی قوه قضاییه در مورد اهداف سفر استانی مسئولان قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سفر قرار است علاوه بر بررسی پرونده‌های کثیرالشاکی و بازدید از دفاتر قضایی استان و شعب دادسراها و دادگاها از زندان مرکزی و پزشکی قانونی بازدید شود.

جهانگیری افزود: همچنین بررسی مشکلات و صدور اسناد مالکیت اراضی ۸۳ هکتاری اراضی در چرام، پرونده‌های کثیرالشاکی شهرستان لنده از موضوعاتی است که در این سفر مورد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا همچنین مشکلات ساخت اداره ثبت اسناد در باشت، طرح‌های عمرانی دستگاه قضا را بررسی و مشکلات و موانع آن‌ها را برطرف می‌کند.

سخنگوی قوه قضاییه در این سفر همچنین دلایل تاخیر در صدور اسناد کاداستر به ویژه در حوزه کشاورزی نیز بررسی و موانع پیش رو را رفع می‌کند.


اجرای حکم صادق زیبا کلام مطابق قانون بود/ وجود محکومیت قبلی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمله دوباره آمریکا و انگلیس به یمن