از نظر بدنی ضعیف بودم/ زیر دوش فهمیدم باید از رئال بروم!


از نظر بدنی ضعیف بودم/ زیر دوش فهمیدم باید از رئال بروم!

رافا مارین در مورد دلیل جدایی موقتش از رئال در تابستان گذشته صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رافا مارین، محصول آکادمی رئال مادرید، تابستان گذشته این باشگاه را به مقصد آلاوس ترک کرد. او امشب برابر تیم اصلی خود قرار خواهد گرفت در حالی که همه چیز مهیاست تا او فصل بعد برای تیم اول رئال بازی کند.

مارین در تابستان گذشته برای رئال به میدان رفت ولی در نهایت تصمیم به انتقال قرضی او گرفته شد. مارین به آلاوس رفت و بعد از مصدومیت رباط صلیبی ادر میلیتائو و داوید آلابا شایعاتی در مورد بازگشت او در زمستان به گوش می‌رسید ولی رئال تصمیم گرفت به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد.

از نظر بدنی ضعیف بودم/ زیر دوش فهمیدم باید از رئال بروم!

طبق ادعای آاس، تصمیم برای بازگشت مارین قطعی است و چند باشگاهی که برای او پرس‌وجو کرده‌اند، همه با یک پاسخ مواجه شده‌اند، او فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

مارین در آستانه بازی امشب رئال-آلاوس، در مورد جدایی خود در تابستان حرف جالبی زد: «بعد از یکی از بازی‌ها زیر دوش رفتیم و من همان‌جا متوجه شدم در حد رئال نیستم. فقط یک مقایسه بدنی کافی بود تا متوجه شوم در کیفیتی پایین‌تر از بقیه قرار دارم. تصمیم درست انتقال به آلاوس بود و من در یک سال اخیر روی بهبود قوای بدنی‌ام بسیار کار کرده‌ام. فکر می‌کنم حالا شرایط خیلی بهتری نسبت به تابستان قبل دارم. این انتقال از هر نظر برایم خوب بود.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...