خشم پپ: چرا آرسنال و یونایتد با پول قهرمان نشدند!


خشم پپ: چرا آرسنال و یونایتد با پول قهرمان نشدند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اظهارات جالبی را درباره قهرمانی‌های تیمش در رقابت با سایر باشگاه‌ها مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز باید دیدار معوقه از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه خانگی تاتنهام برابر این تیم برگزار کند و کسب سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیار زیادی در کورس قهرمانی این مسابقات خواهد داشت.

سیتیزن‌ها می‌توانند با کسب پیروزی در این بازی به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برسند تا سرنوشت قهرمانی در هفته آخر در دست خودشان باشد و آرسنال بار دیگر از کسب این عنوان باز بماند. آنها همچنین می‌توانند رکورد باورنکردنی چهار قهرمانی متوالی در این مسابقات را به نام خودشان ثبت کنند.

2020638

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا سلطه آنها بر لیگ برتر باعث شده است که این مسابقات بیش از حد قابل پیش‌بینی شود گفت: «مردم می‌گویند ما قهرمان خواهیم شد چون پیش از این هم چنین کاری را انجام دادیم اما چنین چیزی به این معنا نیست که امروز هم این اتفاق دوباره تکرار شود.

این وضعیت خسته کننده است؟ نه. بسیار سخت است. می‌دانید قبلا چه حرفی مطرح بود؟ پول. در این صورت منچستریونایتد باید همه جام‌ها را به دست می‌آورد. بعد هم چلسی و آرسنال باید در تمام رقابت‌ها قهرمان می‌شدند. آنها در پنج سال گذشته بیشتر از ما هزینه کردند پس باید در این جایگاه باشند اما نیستند.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟