ثبت یک رکورد! / پارسیان راوی عملکردی فوق‌العاده


شرکت بیمه پارسیان در اولین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد یک هزار و ۹۵۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

ثبت یک رکورد! / "پارسیان" راوی عملکردی فوق‌العاده

بورس‌نیوز:
شرکت بیمه پارسیان با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۶۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۳۰۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد رکورد جدیدی ثبت کرد.
ثبت یک رکورد! / "پارسیان" راوی عملکردی فوق‌العاده
شرکت بیمه پارسیان در اولین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد یک هزار و ۹۵۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در فروردین‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲۷ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۴۳ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
ثبت یک رکورد! / "پارسیان" راوی عملکردی فوق‌العاده
"پارسیان" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در فروردین‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست یک هزار و ۴۱۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۷۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "پارسیان" در این دوره در بخش «ثالث - اجباری» با مبلغ ۲۳۷ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۲ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.
ثبت یک رکورد! / "پارسیان" راوی عملکردی فوق‌العاده
نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه پارسیان در فروردین‌ماه سال جاری حدود ۵۴۸ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی کاهش داشته است. "پارسیان" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان بوده است که سهم ۵۳ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه پارسیان در پایان فروردین‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت یک هزار و ۴۰۴ میلیاردتومانی برسد.
ثبت یک رکورد! / "پارسیان" راوی عملکردی فوق‌العاده
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرار 55 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نفتی از کانادا