آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی A34 و گلکسی A54 منتشر شد


آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی A34 و گلکسی A54 منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه سامسونگ اخیرا نسخه اصلاح شده به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری...

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی A34 و گلکسی A54 منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

سامسونگ اخیرا نسخه اصلاح شده به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی S22 را منتشر کرد. اکنون برند کره‌ای آماده است تا آخرین نسخه پوسته سفارشی خود را برای پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده گلکسی در سال گذشته عرضه نماید.

بنابراین اکنون کاربران هر دو گوشی گلکسی A34 و گلکسی A54 در کشور کره‌جنوبی قادر به دریافت آپدیت One UI 6.1 هستند. به‌روزرسانی منتشر شده برای هر دو گوشی هیچ‌کدام از امکانات هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) را در خود جای نداده است؛ پدیده‌ای که البته چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. در حال حاضر این ویژگی‌ها کماکان برای پرچمداران سامسونگ شامل دستگاه‌های سری گلکسی S و مدل‌های تاشو قابل دسترس هستند.

آپدیت جدید برای گلکسی A54 (که در کشور کره با نام گلکسی کوانتوم 4 شناخته می‌شود) از شماره ورٰژن A546SKSU4CXDC بهره گرفته و به‌روزرسانی ارائه شده برای گلکسی A34 نیز دارای شماره ورژن A346NKSU5CXD5 است.

هر دو به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه آوریل 2024 هستند. این در حالیست که پچ امنیتی ماه مه پیش‌تر منتشر شده است. با این‌حال هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ آپدیت جدید خود را با آخرین پچ امنیتی عرضه نکرده است.

اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ آپدیت مجزای دیگری را با پچ امنیتی ماه مه منتشر نموده یا مستقیما به سراغ پچ مخصوص ماه ژوئن خواهد رفت. انتظار می‌رود که به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی A34 و گلکسی A54 به‌زودی در سایر بازارهای جهان نیز قابل دریافت باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راهکارهای اسنپ برای سفرهای خنک: کمیسیون 50 درصدی، طرح شارژ گاز کولر و…