سامسونگ اس25 اولترا؛ پرچمداری که یک تخته‌‍‌اش کم است!


سامسونگ اس25 اولترا؛ پرچمداری که یک تخته‌‍‌اش کم است!

به تازگی اطلاعاتی درباره گلکسی S۲۵ اولترا منتشر شده که نشان می‌دهند این گوشی با دوربین کمتری نسبت به مدل قبلی‌اش عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از تکراتو، پرچمدار بعدی سامسونگ با یک دوربین کمتر از نسل قبلی عرضه می‌شود. طبق اطلاعاتی که یک افشاگر در شبکه ایکس منتشر کرده، گلکسی S۲۵ اولترا بر خلاف نسل قبلی، به جای ۴ دوربین از ۳ دوربین استفاده خواهد کرد.

سامسونگ اس25 اولترا؛ پرچمداری که یک تخته‌‍‌اش کم است!

گوشی گلکسی S۲۵ اولترا با یک دوربین کمتر عرضه می‌شود

دوربینی که قرار است از لیست حذف شود، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر است. به نظر می‌رسد سامسونگ با حذف این گزینه سعی دارد کاربران را متقاعد کند که دوربین اصلی این گوشی می‌تواند تصاویر را با زوم ۳ برابری ثبت کند.

سامسونگ برای دست‌یابی به این هدف، پردازنده دوربین پرچمدار بعدی‌اش را ارتقا داده و دقیقا همان رزولوشن و اندازه سنسوری را خواهد داشت که در دوربین اس ۲۴ اولترا به کار رفته بود؛ البته با این تفاوت که ثبت تصاویر در شرایط نوری مختلف بهتر خواهد بود. بعلاوه اینکه دوربین فوق‌عریض در گلکسی اس ۲۵ دنباله‌رو نسل قبلی بوده و احتمالا تکرار خواهد شد.

ناگفته نماند که سامسونگ در حال حاضر مشغول آزمایش دوربین زوم پریسکوپ با دو فوکال ثابت و زوم متغیر در گوشی S۲۵ الترا است. به این معنی که دوربین زوم پریسکوپ در گوشی S۲۵ الترا دارای دو حالت زوم ثابت است که هر کدام از این حالت‌ها نسبت زوم مختلفی دارند.

اولین حالت زوم می‌تواند بین ۴ برابر و ۵ برابر و دومین حالت زوم می‌تواند بین ۶ برابر و ۷ برابر باشد. در واقع، هنگام استفاده از دوربین زوم پریسکوپ، کاربران می‌توانند بین این دو نسبت مختلف زوم انتخاب و به مقدار مورد نظر زوم کنند. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند بین این دو فوکال متفاوت برای زوم کردن انتخاب کنند، اما این نوع زوم با زوم متغیر مداوم متفاوت است. جالب اینکه از این تکنولوژی در گوشی سونی اکسپریا ۱ V که یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۴ به شمار می‌رود نیز استفاده شده است.

۵۴۵۴

۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906567

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


قیمت موبایل به پایین‌ترین حد خود رسید