واکنش بازار طلا و سکه به ریزش نرخ ارز/ قیمت مسکوکات کاهش یافت


رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر از کاهش قیمت طلا و سکه در بازار به دلیل عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیررسمی خبر داد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «ابراهیم محمدولی» رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون وضعیت بازار طلا و سکه پس از ریزش نرخ ارز در بازار غیر رسمی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت‌ها در بازار طلا متاثر از این موضوع روند کاهشی به خود گرفته است. اکنون قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار به عدد ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و همچنین هر مثقال آن هم به رقم ۱۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسیده است.

واکنش بازار طلا و سکه به ریزش نرخ ارز/ قیمت مسکوکات کاهش یافت
رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: انتظار می‌رود که آرامش بازار سکه و طلا در طول روز‌های آتی هم همچنان ادامه‌دار باشد، زیرا بازار فقط تحت این شرایط می‌تواند ثبات واقعی خود را پیدا کند.


وی همچنین درباره قیمت سکه هم گفت: در حال حاضر قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار با کاهشی ۳۵۰ الی ۴۰۰ هزار تومانی به عدد ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و این ریزش در حالی رقم خورده که روز قبل قیمت آن ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.


محمدولی همچنین درباره قیمت نیم سکه هم توضیح داد: در حال حاضر قیمت آن حدوداً ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است. قیمت ربع سکه هم اکنون ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته خود ریزش ۱۰۰ هزار تومانی داشته است.


رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: با توجه به کاهش اندک نرخ ارز در روز گذشته، قیمت طلا و مسکوکات آن هم در طول این مدت با ریزش همراه بوده است. در صورت ادامه‌دار بودن کاهش قیمت دلار، ریزش قیمت در بازار طلا و جواهر هم تداوم خواهد یافت.


پایان پیام//


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...