سد نهند تبریز سرریز شد


سد نهند تبریز سرریز شد

ایسنا: بعد از خشکسالی‌های مداوم و خشک شدن کامل و بی‌سابقه سد نهند در سال گذشته، که حتی حجم مرده سد هم در پیک مصرف آب مورد استفاده قرار گرفت، با لطف و عنایت الهی شاهد سرریز سد در روز گذشته بودیم که بدون تردید بهترین قدردانی از این نعمت الهی...

سد نهند تبریز سرریز شد

ایسنا: بعد از خشکسالی‌های مداوم و خشک شدن کامل و بی‌سابقه سد نهند در سال گذشته، که حتی حجم مرده سد هم در پیک مصرف آب مورد استفاده قرار گرفت، با لطف و عنایت الهی شاهد سرریز سد در روز گذشته بودیم که بدون تردید بهترین قدردانی از این نعمت الهی و جلوگیری از تکرار این موضوع، مصرف بهینه آب است.

با توجه به بارش‌های برفی زمستان و بارندگی‌های اخیر، ضمن تدابیر انجام‌گرفته و کنترل برداشت با همکاری فرمانداری، بخشداری،شوراها و دهیاری‌ها و همراهی کشاورزان منطقه از یک سو و توقف کامل مصرف آب سد نهند، به لطف خدا سد نهند آبگیری کامل شد و در ۲۴ اردیبهشت ماه سرریز کرد.

به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، سرریز سد ضمن اینکه رویداد مطلوب و امیدوارکننده‌ای است، در صورت مصرف بی‌رویه نمی‌تواند مانع کمبود آب باشد، لذا از شهروندان تبریزی خواستار ادامه همراهی برای مصرف بهینه و برقراری تامین پایدار آب هستیم.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان همچنان 24 سال