سنگین‌ترین باخت استقلال در لیگ بیست و سوم:/ روز تلخ و کابوس‌وار فوتبال خوزستان کامل شد!


سنگین‌ترین باخت استقلال در لیگ بیست و سوم:/ روز تلخ و کابوس‌وار فوتبال خوزستان کامل شد!

سنگین‌ترین شکست استقلال خوزستان مقابل نساجی رقم خورد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در بیست و هفت هفته لیگ برتر سیزده شکست را تحمل کرده اما بازی با نساجی تلخ‌ترین، سنگین‌ترین و عجیب شکست آنها در لیگ بیست و سوم بود!

استقلالی‌ها پیش از شروع بازی باانگیزه و اعتماد به نفس خاصی تمرینات خودشان را پشت سر می‌گذاشتند و با تساوی که در اصفهان مقابل سپاهان گرفته بودند در حضور هوادارانشان منتظر یک روز خاص و شگفت‌انگیز بودند که با شکست نساجی در یک بازی خانگی از منطقه سقوط فرار بزرگی داشته باشند و بقا در لیگ برتر را تضمین کنند اما هیچ چیز آنطور که پیش‌بینی می‌کردند پیش نرفت و شرایط برای آنها سخت‌تر از قبل شد.

استقلال خوزستان در نیمه نخست 3 گل دریافت کرد، یک بازیکنش از زمین اخراج شد و دروازه‌بانش را هم تعویض کرد تا شیرازه این تیم به‌طور کامل به هم ریخته باشد و سرمربی آنها سیروس پورموسوی در رختکن فقط به فکر جمع و جور کردن بازیکنان خود باشد نه مسائل تاکتیکی و فنی، آنها در نیمه دوم یک گل زدند و یک گل دیگر خوردند تا علاوه بر تحمل یک شکست تلخ، سنگین‌ترین شکست فصل را هم داشته باشند!

آنها در طول فصل شکست‌های زیادی را تجربه کردند و سنگین‌ترین آن در بازی رفت مقابل سپاهان با نتیجه سه بر یک بود و پس از آن هیچ‌گاه با 2 گل بیشتر شکست نخوردند اما برای اولین‌بار در طول فصل چهار گل دریافت کردند و یک روز کابوس‌وار را پشت سر گذاشتند.

استقلال خوزستان پیش از این مسابقه با تفاضل گل 25+ یکی از بهترین تفاضل‌ها را در بین تیم‌های قعرنشین در اختیار داشت اما حالا با 22+ دست بالا را در این زمینه هم ندارد و برابر با فولاد خوزستان و پایین‌تر از پیکان و نساجی قرار گرفته است.

روز تلخ فوتبال خوزستان با شکست استقلال کامل شد، هر سه نماینده آنها شکست خوردند تا قعرجدول لیگ برتر سه تیم خوزستانی باشند و احتمال سقوط آنها به لیگ یک بیش از قبل باشد!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)