واگذاری 520 هکتار زمین به پالایشگاه اصفهان در هرمزگان/ تولید با 120هزار بشکه آغاز می شود


واگذاری 520 هکتار زمین به پالایشگاه اصفهان در هرمزگان/ تولید با 120هزار بشکه آغاز می شود

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر محسن قدیری گفت: خوشبختانه ما برای توسعه فعالیت ها یک تفاهم نامه ای با استانداری هرمزگان امضاء کردیم که براین اساس نزدیک به ۵۲۰ هکتار زمین به این شرکت در استان...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر محسن قدیری گفت: خوشبختانه ما برای توسعه فعالیت ها یک تفاهم نامه ای با استانداری هرمزگان امضاء کردیم که براین اساس نزدیک به ۵۲۰ هکتار زمین به این شرکت در استان هرمزگان واگذار شد.

وی ادامه داد: ما قصد داریم که یک واحد پالایشگاهی با ظرفیت ۱۲۰ هزار بشکه درهرمزگان احداث کنیم ؛همچنین تعدادی از پروژه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان را به هرمزگان منتقل کنیم. این پروژه ها در حال حاضر تحت بررسی است که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

انتقال برخی از پروژه‌های پالایشگاه اصفهان به هرمزگان

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درباره دلیل انتقال برخی از پروژه‌های پالایشگاه اصفهان به هرمزگان، توضیح داد: یکی از رویکردهای ما افزایش صادرات به منظور قطع وابستگی و تامین ارز می باشد و استان هرمزگان به دلیل دسترسی به آب‌های آزاد ما را برآن داشت تا به فکر ایجاد این پالایشگاه و واحدهای تولیدی در این منطقه در آینده نزدیک باشیم تا بتوانیم تولیدات مازاد بر نیاز داخل را که در سطح استانداردهای بین‌المللی است را برای عرضه در بازارهای جهانی از طریق بنادر این استان فراهم کنیم.

دکتر قدیری افزود: خوراک این پالایشگاه دراستان هرمزگان توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت ملی نفت ایران تحت بررسی قرار گرفته و موافقت های اولیه برای تامین خوراک صورت پذیرفته است.

وی اعلام کرد: انتقال برخی از پروژه ‌های پالایشگاه اصفهان به استان هرمزگان با هدف توسعه فعالیت‌ها در این منطقه و تسریع صادرات برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: با در مدار قرار گرفتن این پالایشگاه روزانه ۵.۵ میلیون لیتر بنزین و ۵ میلیون لیتر گازوئیل به ظرفیت سوخت کشور اضافه خواهد شد و قصد داریم که ظرفیت پالایشگاه را تا ۵۰۰ هزار بشکه در روز برسانیم.

منبع: روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان


واگذاری 520 هکتار زمین به پالایشگاه اصفهان در هرمزگان/ تولید با 120هزار بشکه آغاز می شود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مهمترین مشکل جنسی زنان ایرانی چیست ؟! / ایراد از مردان ایرانی است یا زنان !