بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟


از قدیم الایام گفته شده “چشم‌ رنگی‌ها ستاره می‌شوند” و این خانم‌های بازیگر ایرانی ثابت کرده‌اند چشمان رنگی یکی از رازهای جذابیت و معروفیت است.

در میان بازیگران خانم ایرانی که هر یک زیبایی و شکوه خاص خود را دارند، دنیای بازیگران زن چشم رنگی هواداران خاص خود را دارد. این بازیگران خانم، علاوه بر هنر نقش‌آفرینی خود در سینما و تلویزیون به خاطر رنگی بودن چشمانشان معروف هستند و به همین دلیل در این مطلب به سراغ بازیگران زن چشم رنگی ایرانی رفته‌ایم تا چشمان زیبایشان را به ترتیب حروف الفبای نام خانوادگیشان، به شما نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: کاملترین فهرست قد بازیگران زن ایرانی از کم به زیاد [۱۵۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر]

بازیگران خانم چشم رنگی ایرانی

هلیا امامی

هلیا امامی متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۶، بازیگر و مدل ایرانی است که با نشستن در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان دوره بازیگری را گذراند و پس از اجرای تئاترهای مختلف، با بازی در تله فیلم‌های “غزل و بزرگراه سینمایی شیرین” و “ساکن کلبه چوبی” به عرصه تصویر و سینما راه یافت. فیلم سینمایی قرار بعدی همانجا اولین حضور حرفه ای هلیا امامی چشم رنگی در سینما بود.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟هلیا امامی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲، از بازیگران معروف سینما و تلویزیون است که چشمان رنگی بسیار زیبایی دارد و فارغ‌التحصیل کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. این بازیگر معروف و هنرمند، علاوه بر بازیگری، دستی نیز بر دنیای شعر دارد و از او یک مجموعه شعر چاپ شده‌است. فیلم “یقه سفیدها” آخرین اثر سینمایی لیلا اوتادی در سال ۱۳۹۹ است و معروف‌ترین فیلم‌های این بازیگر شامل چپ دست، بید مجنون، چهار انگشتی، زن‌ها فرشته‌اند، پسر آدم دختر حوا، افسونگر و پرطرفداران سریال‌های این بازیگر سریال گاندو، مهر و ماه و خون‌بها ویهستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟لیلا اوتادی

تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار متولد ۵ خرداد سال ۱۳۶۶، هنرپیشه سینما و تلویزیون، بوکسور و فارغ‌التحصیل کارشناسی حسابداری است که با شرکت در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر چشم رنگی با فیلم سینمایی “طلاق به سبک ایرانی” در سال ۱۳۸۸ بازیگری را شروع کرد و چند سال است که از دنیای بازیگری فاصله گرفته و تمرکز خود را روی ورزش “بوکس” گذاشته‌است. فیلم‌های متل قو، رسوایی، طلاق به سبک ایرانی و سریال دختران حوا از معروف‌ترین نقش‌آفرینی‌های این بازیگر هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟تینا آخوندتبار

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۲، فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک و هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر است. این بازیگر زیبای چشم رنگی نیز با شرکت در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان به دنیای بازیگری قدم گذاشت. آخرین هنرمندی این بازیگر در فیلم سینمایی “ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان” بوده است و فیلم‌های رویای خیس، شیر و عسل، دو عروس، بهشت گمشده و سریال‌های تلویزیونی تکیه بر باد، پیدا و پنهان و رسم عاشقی از معروف‌ترین فیلم‌های افسانه پاکرو هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟افسانه پاکرو

ویدا جوان

ویدا جوان (با نام اصلی سمیه جوان خلیق) متولد ۳۱ مرداد سال ۱۳۶۵، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری، مدل و طراح مد است و بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان آموخت. خانم ویدا جوان با بازی در سریال “پژمان” به معروفیت رسید و بازی در سریال “شمعدونی” برای او موفقیتی بزرگ را رقم زد. “آیلا تهرانی” همسر ویدا جوان است که او نیز در عرصه هنر فعالیت می‌کند. فیلم‌های از ما بهترون، ملبورن، سگ‌بند و آشوب از معروف‌ترین فیلم‌های سینمایی ویدا جوان هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟ویدا جوان

سولماز حصاری

سولماز حصاری متولد ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۱، فارغ‌التحصیل لیسانس علوم آزمایشگاهی، معلم سابق و بازیگر فعلی است که به طور اتفاقی برای بازی در تئاتر دعوت شده و در سال ۱۳۸۷ فعالیت تئاتری خود را آغاز کرد. فیلم “آبنبات چوبی” اولین فیلم سینمایی این بازیگر چشم رنگی است و بازی در سریال تلویزیونی “سراب” باعث دیده‌شدن سولماز حصاری شد. فیلم‌های متل قو، باور کن، فصل سرد، و فرزندخوانده از معروف‌ترین فیلم‌های این بازیگر هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟سولماز حصاری

فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی فرزند آیت‌الله سلطانی متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۳ ، فارغ‌التحصیل کارشناس ادبیات نمایشی و بازیگر باتجربه‌ی دنیای تئاتر، سینما و تلویزیون است که با ازدواج با بازیکن سابق فوتبال جلال امیدیان، صاحب یک دختر به نام گندم است. خانم فقیهه سلطانی با شرکت در کلاس‌های بازیگری گلاب آدینه دوره بازیگری را گذراند و در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم “روسری آبی” فعالیت بازیگری خود را شروع کرد. فیلم‌های عینک دودی، نغمه، صورتی، شب شیشه‌ای و آشوب و همچنین سریال‌های تبریز در مه، فرشتگان بی بال، آدت نمی‌کنیم، عمارت فرنگی و روز رفتن از معروف‌ترین کارهای هنری این بازیگر چشم رنگی هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟فقیهه سلطانی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد ۲۴ فروردین سال ۱۳۶۸، مهندس معمار و بازیگر تلویزیون و سینما است. کلاس‌های بازیگری امین تارخ و فرهاد تجویدی آغازی بر آموختن بازیگری ساناز سعیدی بودند و او با نقش آفرینی در سریال “بچه مهندس” به شهرت رسید. سریال سرنوشت، نفس و بوی باران نیز از معروف‌ترین سریال‌های این بازیگر جوان هستند. همچنین این بازیگر چشم رنگی در فیلم‌های سینمایی سودابه و قدغن نیز نقش‌آفرینی کرده‌است.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟ساناز سعیدی

الناز شاکردوست

شاید الناز شاکردوست از معروف‌ترین بازیگران ایرانی چشم رنگی باشد که هرکسی او را می‌شناسد. الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ماه سال ۱۳۶۳، رتبه ۱۱ کنکور سراسری هنر و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر دانشگاه تهران و بازیگر سینما و تئاتر و همچنین طراح صحنه است. این بازیگر محبوب و دوست داشتنی، از سال ۱۳۸۲ تا کنون در سینما فعالیت داشته و فیلم‌های گل یخ، چند می‌گیری گریه کنی؟، قاعده بازی، اتوبوس شب، باد در میان علفزارها می‌پیچد، رسوایی، خفه‌گی، شبی که ماه کامل شد، مطرب و ابلق از فیلم‌های بسیار معروف این بازیگر هنرمند و توانا هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟الناز شاکردوست

سارا رسول‌زاده

سارا رسول‌زاده متولد ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۸، فارغ‌التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما با سابقه مجری‌گری است. بازی این بازیگر چشم رنگی در سریال “نجلا” اوج محبوبیت سارا رسول‌زاده شد و سریال “عاشقانه” نیز از بازی‌های قابل توجه این بازیگر به شمار می‌رود.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟سارا رسول‌زاده

نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ بازیگر توانمند و خوش‌چهره سینما، تئاتر و تلویزیون با مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی است. کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان سکوی ورود نفیسه روشن که از کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود، به دنیای تئاتر و سینما شد. سال ۱۳۸۶ اوج معروفیت و دیده شدن نفیسه روشن با بازی در سریال تلویزیونی “اغما” بود. سریال‌‌های زمانی برای عاشقی، پنج کیلومتر تا بهشت، کلانتر ۲، ماه عسل، خوش‌رکاب، روزگار قریب، تب سرد و کمکم کن از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی این بازیگر چشم رنگی هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟نفیسه روشن

بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی و فوق‌لیسانس حقوق قضایی و بازیگر پرکار و البته پرحاشیه‌ی تئاتر، سینما و تلویزیون است. نخستین تجربه بازیگری وی در سن ۱۷ در فیلم “افعی” بود.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟بهاره رهنما

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد ۱ مهر سال ۱۳۴۴ فارغ‌التحصیل کارشناسی تئاتر و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که استعداد هنری وی اولین بار توسط امین تارخ کشف شد. فیلم‌های سینمایی تکیه بر باد، مزاحم، تب، زندگی خصوصی، عاشق‌ها ایستاده می‌میرند، زنانی که با گرگها دویدند و خورشید همچنان می درخشد جز فیلم‌های معروف این بازیگر خوش چهره و با استعداد سینمای ایران هستند. وی همچنین در سریال‌های کامیون، آقازاده، مادرانه، اغما، مدار صفر درجه و تولدی دیگر نیز خوش درخشید و بسیار معروف شد.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟لعیا زنگنه

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی ماه سال ۱۳۴۰ بازیگر سابق سینما و تلویزیون و نویسنده ایرانی است. اوج شکوه بازیگری کتایون ریاحی سریال “یوسف پیامبر” بود و یکی از پرافتخارترین بازیگران خانم ایرانی است که جوایز بسیاری برای بازی در نقش‌هایش دریافت کرده‌است. فیلم‌های پاییزان، کشتی آنجلیکا، شام آخر، جایی دیگر، بانوی من و شیرین و همچنین سریال‌های شب دهم، پس از باران و پدرسالار از معروف‌ترین نقش‌آفرینی‌های کتایون ریاحی چشم رنگی هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟کتایون ریاحی

حدیث فولادوند

حدیث فولادوند متولد ۲۰ دی ماه سال ۱۳۵۶، فارغ‌التحصیل کاردانی معماری و بازیگر شیرازی‌الاصل سینما و تلویزیون و تئاتر است. این بازیگر چشم رنگی در ۱۲ سالگی زیر نظر گلاب آدینه به آموزش دوره‌های بازیگری پرداخت و اولین نقش او فیلم “دست‌های آلوده” بود. سریال “گمگشته” باعث محبوبیت و دیده‌شدن حدیث فولادوند شد. سریال‌های معمای شاه، کلاهی برای باران، معصومیت از دست رفته، مختار نامه و فیلم‌های گاهی واقعی، شاخه گلی برای عروس و عنکبوت جز بهترین کارهای بازیگری حدیث فولادوند هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟حدیث فولادوند

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی (با نام اصلی مولود ملاقاسمی) متولد ۲۸ آذر سال ۱۳۱۹ در تهران، بازیگر و گوینده‌ی هنرمند است. مادر ثریا قایسمی، مرحوم حمیده خیرآبادی معروف به مادر سینمای ایران بود و ثریا با الهام از مادر، به بازیگری علاقه‌مند شد. جوایز و افتخارات این خانم بازیگر شامل سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۱۳۹۵ است. از جمله معروف‌ترین آثار این بازیگر چشم رنگی می‌توان به خانه کاغذی، پانسیون دختران، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، بله برون، آرامش در حضور دیگران، سریال بچه مهندس، سریال کلاه پهلوی، سریال صاحبدلان و سریال شب دهم اشاره کرد.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟ثریا قاسمی

مریم کاویانی

مریم کاویانی متولد ۱ تیر ماه سال ۱۳۴۹، کارشناس ارشد پرستاری و پرستار اسبق و بازیگر فعلی دنیای سینما و تلویزیون است. سریال‌های معروف او یک فرشته بود، پدرخوانده، روزگار قریب، فاصله‌ها، ویلای من، بچه مهندس ۲ و بوی باران و همچنین فیلم‌های معروف او، معراجی‌‌ها، اخراجی‌ها ۳، زمهریر، مانا، اسپاگتی در هشت دقیقه هستند. خانم مریم کاویانی چشم رنگی دو بار ازدواج کرده و یک پسر از ازدواج اولش دارد و پس از سه سال از همسر دومش رامین مهمانپرست سفیر ایران جدا شد و اکنون مجرد است.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟مریم کاویانی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی متولد ۲۵ مهر سال ۱۳۴۹ در شهر ملایر است و با داشتن کارشناسی رشته میکروبیولوژی با شرکت در کلاس‌های بازیگری مرحوم امین تارخ به دنیای بازیگری قدم گذاشت. مردان آنجلس سریالی بود که خانم کرامتی اولین نقش خود را در آن ایفا نمود و سپس به سرعت پله‌های ترقی را طی کرد. کارهای جانبی مهتاب کرامتی طراحی لباس و فعالیت به عنوان سفیر یونیسف است که البته منبع درآمد وی به گفته‌ی خود مهتاب کرامتی، دنیای بازیگری است. علاوه بر سریال مردان آنجلس، دو سریال خاک سرخ و روزهای به یاد ماندنی تنها سریال‌های خانم کرامتی هستند. از جمله فیلم‌های معروف این بازیگر چشم رنگی می‌توان به مومیایی ۳، مردی از جنس بلور، مرد بارانی، رستگاری در هشت دقیقه، آدم کش، آلزایمر، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، عصر یخبندان، ماجان و بهت اشاره کرد.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟مهتاب کرامتی

مهسا کرامتی

مهسا کرامتی بازیگر متولد سال ۱۳۶۰، فارغ‌التحصیل مدیریت بازرگانی و بازیگر سینما و تلویزیون است. فعالیت هنری این بازیگر با بازی در فیلم خانه ابری شروع شد و با سریال خط قرمز به اوج محبوبیت خود رسید. مهسا کرامتی همسر راما قویدل و صاحب یک فرزند پسر است. فیلم‌های سینمایی این بازیگر محیا، مصائب دوشیزه، قدمگاه و خانه ابری هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟مهسا کرامتی

نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های زن دنیای هنر در ایران و حتی عرصه بین‌الملل است. خانم نیکی کریمی علاوه بر بازیگری دستی بر کارگردانی، نویسندگی، عکاسی و داوری فیلم دارد و جوایز بسیاری نیز در زمینه بازیگری در عرصه داخلی و خارجی کسب کرده. این بازیگر خوش سیما و چشم رنگی تلاش و استعداد بی‌نظیری در حرفه بازیگری دارد و از موفق‌ترین بازیگران زن تاریخ ایران به شمار می‌رود.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟نیکی کریمی

بهاره کیان‌افشار

بهاره کیان‌افشار متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۰ ترانه‌سرا، نمایشنامه خوان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و هفتمین زن زیبای مسلمان در سال ۲۰۲۳ است. فیلم‌های سگ بند، گربه سیاه، مرد نقره‌ای، دشمن زن، لونه زنبور، زرد، بارکد، کفش‌هایم کو و گناهکاران از معروف‌ترین فیلم‌های سینمایی بهاره کیان‌افشار هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟بهاره کیان‌افشار

سارا منجزی‌پور

سارا منجزی‌پور متولد ۶ مهر سال ۱۳۶۱، فارغ‌التحصیل معماری و بازیگر سینما و تلویزیون است که توسط محمدرضا شریفی‌نیا به دنیای بازیگری آورده شد و فیلم “خنده در باران” اولین تجربه نقش آفرینی این بازیگر چشم رنگی در سینما بود. سریال‌های از یاد رفته، پایتخت ۱، کلاه پهلوی و گاندو ۲ از معروف‌ترین سریال‌های سارا منجزی‌پور و فیلم‌های خنده در باران، دردسر بزرگ و لابی از محبوب‌ترین فیلم‌های این بازیگر هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟سارا منجزی‌پور

یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان سال ۱۳۵۷ در تهران، فارغ‌التحصیل رشته محیط و بازیگر معروف چشم رنگی دنیای سینما و تلویزیون است که اخیرا با حاشیه‌هایی که درمورد همسر سابقش، منوچهر هادی پیش آمد، مورد توجه بیشتر رسانه‌ها قرار گرفت. مجموعه تلویزیونی “گل‌های کاغذی” اولین کار یکتا ناصر بود و با سریال “با من بمان” مسیر موفقیتش تسهیل شد. این هنرمند، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه شد.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟

رویا نونهالی

رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که اصالتا اهل روستای تاکر در استان مازندران است. رامین حیدری فاروقی همسر رویا نونهالی است و این زوج یک دختر به نام خاتون دارند. رویا نونهالی رکورددار کسب تندیس حافظ تحت عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ است. این بازیگر از اواسط دهه ۶۰ فعالیتش را آغاز کرد، در نقش ناتاشا درخشید و داور برنامه عصر جدید بود. اگر چه نونهالی نقش‌های تأثیر گذار و قدرتمند بسیاری بازی کرد، اما حضور وی در سریال خواب و بیدار او را به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی رساند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟رویا نونهالی

فریبا متخصص

فریبا متخصص متولد ۱ مرداد ۱۳۴۰، فارغ‌التحصیل لیسانس جامعه شناسی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین گوینده نمایش‌های رادیویی و دوبلور است که به عنوان کارمند رسمی صدا و سیما بازنشسته شده است. این بازیگر چشم سبز و بی حاشیه، همچنان بازیگر پرکار و پراثری است و آثار به کجا چنین شتابان، سیب سرخ هوا، روزی که خواستگار آمد، سایه تنهایی، باغ گیلاس، شهرزاد و ایران برگر از کارهای مهم هنری کارنامه بازیگری خانم متخصص هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟فریبا متخصص

مرجان محتشم

مرجان محتشم (نام اصلی مریم محتشم) متولد ۱۳ اسفند سال ۱۳۴۸ در تهران است. مرجان محتشم که بازیگری بسیار کم کار است و اطلاعات زیادی از زندگی شخصی او در دسترس نیست، بازیگری را با بازی در سریال بهشت گمشده آغاز و با ایفای نقش خانم کوچیک در سریال پربیننده پس از باران، به شهرت رسید. تنها فیلم سینمایی که این بازیگر چشم رنگی بازی کرد، فیلم رز زرد اثر داریوش فرهنگ بود و این بازیگر تنها در سریال‌های تلویزیونی ایفای نقش کرد.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟مرجان محتشم

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد ۱۱ بهمن ۱۳۶۰ در کشور فرانسه، فارغ‌التحصیل مدرسه عالی موسیقی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر ساعد سهیلی است. وی پس از حضور در ایران به کلاس‌های بازیگری آزیتا حاجیان رفت و فعالیت خود را با بازی در سریال کیمیا آغاز کرد. فیلم سینمایی پسر کشی، سریال سرباز و شب‌های مافیا از جمله کارهای این بازیگر چشم رنگی هستند.

بازیگران زن چشم رنگی ایرانی | چشمان زیبای کدوم بازیگرای خانم رنگی رنگیه؟گلوریا هاردی

بیشتر بخوانید: بازیگران زن ایرانی بالای ۵۰ سال | باورتان نمی شود این بانوان ایرانی بیش از ۵۰ سال داشته باشند!

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حال امیر تتلو در زندان بد شد؟