100 پروژه آموزش و پرورش لرستان در مسیر مولد سازی


100 پروژه آموزش و پرورش لرستان در مسیر مولد سازی

به گزارش رکنا از لرستان، یونس بهاروند در رابطه با اجرای طرح مولدسازی املاک آموزش و پرورش لرستان گفت :در مناطقی که مدارس فرسوده وجود دارد به علت اینکه در آنجا ساختمان جدید ساخته شده است از...

به گزارش رکنا از لرستان، یونس بهاروند در رابطه با اجرای طرح مولدسازی املاک آموزش و پرورش لرستان گفت :در مناطقی که مدارس فرسوده وجود دارد به علت اینکه در آنجا ساختمان جدید ساخته شده است از مدارس قدیمی استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان‌های مخروبه از طریق مولدسازی به فروش می‌رسند، افزود: طبق قانون، آموزش و پرورش باید این مدارس را به فروش برساند و اعتباری که از فروش آن‌ها به دست می‌آید در پروژه‌های جدید استفاده کند.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: این ساختمان‌ها در استان به فروش گذاشته شده‌اند که مراحل خاصی دارد و باید کارشناسی‌ها انجام شود.

بهاروند ایران نیا بیان کرد: در آموزش و پرورش لرستان حدود ۱۰۰ پروژه وجود دارد که از طریق مولدسازی به فروش برسند و اعتبارشان صرف پروژه‌های جدید و نیمه تمام شود.

وی با اشاره به اینکه برای این مدارس فرسوده نگهبان به کار گرفته شده است، عنوان کرد: سعی می‌کنیم این مدارس را تخریب کنیم و بعد از احصاء آهن آلات، زمین آن‌ها را فروش برسانیم.

مهدی زکی پور/لرستان


۱۰۰ پروژه آموزش و پرورش لرستان در مسیر مولد سازی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل جذاب نانسی در 41 سالگی جلب‌توجه کرد