ترکش‌های مصاحبه حمید رجبی در آکادمی سرخ‌ها/ اختصاصی: واکنش پرسپولیس به اخراج پسر مربی استقلال


ترکش‌های مصاحبه حمید رجبی در آکادمی سرخ‌ها/ اختصاصی: واکنش پرسپولیس به اخراج پسر مربی استقلال

بعد از صحبت‌هایی که حمید رجبی به عنوان مربی استقلال علیه پرسپولیس داشت، واکنش‌های جالبی در خصوص حضور فرزندش در آکادمی سرخ‌ها شکل گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، حمید رجبی مربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان، در صحبتی طولانی و مفصل علیه پرسپولیس و سود این تیم از داوری پرداخت و این موضوع واکنش‌های منفی از سوی هواداران رقیب به همراه داشت. اکنون اما ماجرای جدیدی در این خصوص شکل گرفته است؛ هواداران پرسپولیس با ایجاد کمپین از باشگاه درخواست کرده‌اند تا فرزند مربی استقلال را از آکادمی این باشگاه اخراج کند!

امیر پارسا رجبی بازیکن رده جوانان پرسپولیس است که سومین فصل حضورش در جمع سرخپوشان را پشت سر می‌گذارد. او از تیم سایپا که دارای آکادمی‌ای قابل اعتنا در فوتبال ایران است به جمع سرخپوشان اضافه شده و از رده نوجوانان کار را در این تیم دنبال کرده است.

اکنون اما به واسطه صحبت‌هایی که حمید رجبی صورت داده است، هواداران پرسپولیس خواهان کنار گذاشتن این بازیکن جوان در فضایی احساسی شده‌اند. موضوعی که البته آینده یک بازیکن جوان را نشانه رفته است. با این حال هواداران پرسپولیس مدعی هستند اگر این بازیکن دارای استعداد است، با توجه به کنایه‌هایی که پدرش (حمید رجبی) متوجه سرخ‌ها کرده، بهتر است راهی باشگاه استقلال شود.

در این رابطه با یکی از اعضای آکادمی و باشگاه پرسپولیس و تصمیم آنها به صحبت پرداختیم که نظر جالبی در این خصوص داشت: زمانی که امیر پارسا به عضویت پرسپولیس در آمد پدرش در کادرفنی تیم فولاد خوزستان حضور داشت. او از سایپا به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و در همان مقطع نیز مورد ارزیابی قرار گرفت. این در حالیست که سایپا به عنوان یکی از آکادمی‌های شناخته شده، معمولا وسواس زیادی در انتخاب بازیکن دارد و همین اصول نیز در پرسپولیس با توجه به مسئولیت سنگینی که برعهده ماست، با سختگیری بیشتری همراه است.

وی ادامه داد: برای حضور امیر پارسا در پرسپولیس هیچ وقت پدرش واسطه نشد و طی سه فصلی که در تیم حضور دارد، عملکرد فنی قابل قبولی نیز داشته است. او در پست هافبک (دفاعی) کار می‌کند و در بیشتر بازی‌ها نیز با توجه به کیفیتی که داشته، حضوری ثابت داشته است. نمی‌خواهیم به بحث شکل گرفته ورود کنیم؛ مسلما این مسائل دیکته شده است! برای ما ارزش فنی و اخلاقی یک بازیکن در اولویت قرار دارد و اینکه پدر او چه کاره و چه جایگاهی دارد نمی‌گوییم مهم نیست ولی برای انتخاب بازیکن و گرفتن پیراهن ارزشمند پرسپولیس همان کیفیت فنی و اخلاقی خودش را ملاک قرار می‌دهیم. او هیچ وقت به خانواده‌اش متکی نبوده و در این چند سال شاید به ندرت او (پدر امیر پارسا رجبی) را در استادیوم دیده باشیم. با این حال نباید آینده بازیکن را در این سن تحت تاثیر قرار داد و فضا را علیه او کرد. مسلما اگر سرمربی تیم صلاح بداند و کیفیت لازم برای همراهی تیم را داشته باشد در تیم حضور خواهد داشت و این موضوع برای همه بازیکنان صدق می‌کند. بهرحال اینجا پرسپولیس است و پیراهن آن در هر رده‌ای از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است و سعی در حفظ شان آن خواهیم داشت.

"نکته جالب توجه اینکه کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرافتخار و محبوب پرسپولیسی‌ها نیز دایی امیر پارسا رجبی محسوب می‌شود."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یک پنالتی برای استقلال / کارشناسی صحنه مهمی که هیچکس حواسش نبود!